Diskusjon Triggere PortefĂžljer AksjonĂŠrlister

Kryptovaluta 💰 (Part 1)

Helt grei timing det der da :wink: Fint med feil, slik at ting 3-dobles :wink:

1 Like

Jeg stÄr fremdeles ved pÄstanden (fra september) om 10 000 til jul :wink:

2 Likes

Blir bare komisk hvor mye feil det er i artikler som det her :joy:

2 Likes

Du mÄ nok innom en bank. Sikkert lurt Ä bruke den dedikerte aksjehandelkontoen din til dette ogsÄ - sÄ fÄr vi forhÄpentligvis nyte godt av de nye reglene om ikke Ä betale skatt fÞr penger taes UT av aksjehandlekontoen.

1 Like

Kontrakter i hundremillioners klassen, billig energi, naturlig kjþling, sikkerhet osv osv. Tþr ikke bruke ordet “nye oljen”, men dette lukter det svidd av. Noen som har kjþpt seg en rigg?

Lefdal gruve har inÄrevis prÞvd Ä tilgrekke seg partnere. De har endelig fÄtt koe drift men er sÄlangt slÄtt/knust av greenmountsin utenfor stavanger

Men fellesnevner for dem begge er sikkerhet og billig energi. Det er ikke mange land i verden som kan konkurrere med Norge pÄ energipriser.

https://neonewstoday.com/general/qlink-partner-with-neo/

1 Like

Hvordan gÄr det med D3 mineren din?
Sjekket tilfeldigvis vanskelighetsgraden, sÄ den var opp 62 ganger hva den var nÄr du bestilte! Jeg ser at i august gikk vanskelighetsgraden sakte opp, og september var ikke sÄ verst. Klarte du Ä redde deg litt inn fÞr det gjekk helt parabolsk 18.september? Om du har holdt coinsa har jo de dobbelt+ verdi nÄ kontra august heldigvis.

90 prosent bitquence
Du som er suppoman pÄ YouTube eller? :slight_smile:

Du hadde helt rett, det ble veldig fort mye vanskeligere enn jeg hadde trodd.
Jeg var heldig og fant et nytt x11 Prosjekt PURE, man kun mine POW til 30000 blokker etter det ble det kun POS, sÄ jeg fikk tjent inn alt pÄ den. :slight_smile:
Alt fra nÄ er bare ren profit. og snart starter enda nytt x11 prosjekt helium, da gÄr minerne mine over dit.
som sagt jeg hadde flaks og fikk den fÞrste batchen i september, de fleste sliter nok nÄ.

Herlig at det kom andre X11 prosjekt, var svÊrt lite nÄr jeg undersÞkte dette. Godt Ä hÞre!
Slik blir Þkningen i vanskelighetsgraden nÄr man introduserer Asic minere for fÞrste gang virker det som, det er bare sÄ utrolig overlegent alt annet som har eksistert. Litecoin har f.eks hatt Asic i lang tid, sÄ den har kun triplet seg i samme tidsrom.
Kult vÊr med pÄ denne fra starten av da.Tenker du Ä vÊr med pÄ POS fremover? Er jo ikke engang pÄ skikkelige exchanges enda, ser i roadmap de planlegger Ä komme denne mnd!
Prisen og omsetningen har jo vÊrt forholdsvis stabil siden oppstart. SvÊrt rimelig Ä vÊre en Masternode, 2500 Pure er jo ikke sÄ mye.
HÄper Helium ogsÄ blir suksessfult, leser i trÄden deres pÄ Bitcointalk nÄ.

Mange nye x11 prosjekter, men de fleste er noe shit. Har 4 masternodes sÄ langt, tenker jeg blir med til en pump ihvertfall sÄ kanskje selge halvparten eller alt.

Helium den har jeg fÞlgt med pÄ lenge virker veldig spennende. Nylig hatt en snapshot hvor alle som hadde spr fikk hlm 1:1 dem blir launchet innen et par uker.
Dem skal jobbe for og bli standard plattform innen industri, bygging og effektivisere bransjen. Noe som heter BIM modelling og COBie. Neste ukene blir spennende med markedsfĂžring og nyheter som kommer etter launchen.
kan finne ut mer her.
http://cobieblockchain.com/


https://heliumslack.herokuapp.com/

1 Like

Haha nei er nok ikke det ! Men er pga han jeg sÄg coinen!!! Den har vÊrt frisk de siste ukene!!! :+1::+1::+1:

1 Like

Her er en kommende ICO jeg har stor tro pÄ. Jeg kaller den «WTC 2.0», og det er flere likheter. Her kommer en liten analyse.

Wacoin.io - WaBi - WaLiMai (ICO 28 NOVEMBER)
0.25$ per token
46,000,000 tokens til salgs
11,500,000$ hard cap
Total supply: 100,000,000 tokens
KYC: account.wacoin.io
Hjemmeside: https://www.wacoin.io/

Forfalskede produkter er et stort problem i Kina etc. WaBi ser ut til Ä lÞse dette problemet, med RFID som grunnleggende teknologi. Wabi fokuserer pÄ babymat (+ alkohol / tobakk) for Þyeblikket. Jeg er glad for at de fokuserer pÄ bare noen fÄ produkter enn sÄ lenge, da dette betyr at de vil vÊre i stand til Ä gjÞre det perfekt fÞr de gÄr inn pÄ neste nivÄ.

De har en nettbutikk pĂ„ JD.com (370 millioner unike visninger per mĂ„ned). De har en “WaLiMai” hylle pĂ„ forskjellige babybutikker, de har faktisk et fungerende produkt.

I pre-ico ble 300K USD WaBi solgt til en veldig billig pris (0,003$).
WaBi har tilbudt Ä kjÞpe tilbake alle Pre-ICO tokens til ny ICO-pris (0,25$) fra egen beholdning. Dette betyr at en mulig dump av PRE-ICO ikke er til stede. Ingen, absolutt ikke én eneste én, fÄr rabatt og/eller bonus pÄ denne ICOen.

Sammenligning med WTC (ogsÄ RFID-teknologi)

  • WTC har ikke tatt av ennĂ„ i den virkelige verden, og er vanskeligere Ă„ bruke for folk.
  • WTC bruker en tracker som mĂ„ vĂŠre aktiv (batteri), som er vanskelig i kulde / varme forhold, holdbarhet etc. (de har ogsĂ„ en passiv tracker, men usikker pĂ„ den utviklingen)
  • WTC-maskinvare kan bare settes pĂ„ en annen pakke, eller bli manipulert pĂ„ lignende mĂ„ter.
  • WTC krever en maskinvareleser som vanlige folk ikke vil ha. (en spesiell enhet)
  • WTC har noen patenter, Wabi har ikke dette (ennĂ„).
  • WTC er villedende for investor ved Ă„ si at de er finansiert av regjeringen pĂ„ ulike mĂ„ter.
  • WTC fokuserer pĂ„ klĂŠr etc., WaBi pĂ„ mat etc. De vil kunne eksistere sammen.
  • WTC er B2B (usiness) og WaBi B2C (ustomers)

WaBi har allerede lĂžst de problemene WTC har nevnt ovenfor og er allerede brukt gjennom en smartphone-app. (Pilot / prĂžve)
WaBi har faktisk et fungerende produkt allerede og Þnsker Ä slÄ igjennom i markedet med det. WTC har nÄ en MC pÄ 150M. Potensialet for Wabi til Ä nÄ det samme er absolutt til stede.

Teamet deres er veldig erfarent med kontakter overalt. Ser veldig bra ut. Vanskelige spÞrsmÄl i deres telegram (http://t.me/wabi_ico) blir godt besvart.

En negativ jeg fant er at de ikke har erfaring i kryptomarkedet - de er nye i gamet, men har vist seg Ă„ tilpasse seg raskt og effektivt.
Det er ogsÄ verdt Ä nevne at de virkelig hÞrer pÄ samfunnet/community, da de forandret hele ICO-strukturen og tok seg av bekymringer om Pre-ICO-tokens som resulterer i en dump.
Igjen viser det hvordan de tenker ut av boksen.

Avklaring; De skulle opprinnelig gjÞre en nederlandsk auksjon, men har hoppet over dette pÄ grunn av at folk klager. - og bytter til en kjÞper / forespÞrsel ICO. (cap dobler daglig)
De tilbÞd ogsÄ Ä kjÞpe tilbake Pre-ICO-tokens pÄ ICO-tokenprisen, fra egen beholdning. Ca halvparten av de som var med i pre-icoen har valgt dette.

Wacoin regnes for Ä vÊre veldig under radaren, men dukker opp raskt rundt oss nÄ. Tror det vil eksplodere de nÊrmeste dagene.

  • 70k visninger pĂ„ nettstedet ( ikke unike) er allerede et anstendig antall. (Status med 300M hard cap hadde 360k ikke-unike visninger ved ICO)
  • Litt over 3k folk pĂ„ telegram i dag, vokser 100-200 per dag.
  • Reddit har aldri hĂžrt om WaBi. Nettopp kommet en sub-Reddit: https://www.reddit.com/r/WabiToken/
  • Twitter er nesten ikke-eksisterende.
  • Facebook er bare trist.
  • Youtube 
 en hĂ„ndfull abonnenter ved skriving av dette, men de har nylig startet opplasting av massevis av videoer og gjĂžr Q&A ganske ofte.

Det er mye uutnyttet potensial nÄr det gjelder markedsfÞring, men det virker som om de virkelig kommer opp pÄ dette.

De har ogsÄ stÞtte fra lokale myndigheter nÊr Shanghai.
Dette bÞr tolkes som myndighetene ikke stÄr i veien - potensielt stÞtter.

I Q&A sa de at de vil spÞrre samfunnet hvilke bÞrser som det skal listes pÄ, og sette disse pÄ prioriteringslisten.

Alt i alt er jeg veldig bullish pÄ denne. GjÞr deres egne vurderinger og les dere opp :slight_smile:

4 Likes

Ser veldig bra ut, Likte denne.

1 Like

Papir flytterne i Statoil fÄr andre ting Ä drive med i Ärene fremover. @cagey2

1 Like

IOTA har blitt godkjent som non-profit-organisasjon i Tyskland. Mange av de stĂžrste teknologiselskapene stĂžtter opp. Backbone for internet of things og Web 3.0 er bare begynnelsen. Hvorfor skal man ikke kunne bruke samme valuta for vanlige transaksjoner?

Folk bÞr ta inn over seg hva det betyr at IOTA er godkjent i Tyskland - en av EUs grunnpillarer og et av de mest respekterte landene i verden. (Hvordan de klarte det etter det som skjedde for ikke sÄ lenge siden kan man lure pÄ men det stÄr i hvert fall respekt av det).

IOTA er etter min mening det eneste virkelig bĂŠrekraftige systemet innen kryptovaluta (som jeg vet om). I hvert fall er det det eneste systemet som ikke krever strĂžm utover de enhetene som foretar transaksjonene. I tillegg fullstendig gebyrfri overfĂžring.