Diskusjon Triggere PortefĂžljer AksjonĂŠrlister

Kryptovaluta 💰 (Part 1)

Leste en sak igÄr om at det vistnok var mye folk som trakk pengene sine ut av Bitfinex. Om de har sÄ dÄrlig sikkerhet skjÞnner jeg jo hvorfor.

Greia med Tether er at Bitfinex har trykket opp flere millioner tether de siste dagene - 30 mill i hver omgang (tether=usdt), og dette har tydeligvis gÄtt med til Ä pumpe opp BTC. For meg virker dette bare som et nytt Mt.Gox


Jeg tror nok BTC er overmoden for en dump

Det som skjedde i Natt var jo relativt spennende.

Jeg gikk ut av Bitfinex igÄr og tror at den eksponentielle veksten blir brutt fÞr 9K.
Problemet mitt nÄ er at jeg ikke vet hvor jeg kan trade min favorittcoin Zcash.

Se her:

https://coinmarketcap.com/currencies/zcash/#markets

1 Like
1 Like

Enten er det ingen som leser kryptomining-trÄden, eller er det overraskende liten interesse for dette her. SÄ jeg gjÞr et forsÞk i denne trÄden da jeg gjerne vil ha andres tanker rundt dette.

Det er fryktelig mye mer penger Ă„ tjene ved Ă„ trade. Enn Ă„ mine.

SĂ„ de fleste trader heller :wink:

Jeg trader ogsÄ, det ene utelukker ikke det andre. Men se pÄ tallene da, og ta fÞlgende regnestykke:

‱ Innskudd 100K
‱ Daglig reinvestering
0,5% daglig avkastning(halvparten av dagens som nÄ ligger pÄ 1%)
‱ Fortjeneste etter 12, 24 og 36 mĂ„neder

1 Like

Jeg synes det virker avansert og tidkrevende Ä drive med mining, sÄ jeg velger Ä avstÄ. Men det virker jo egentlig ganske lukrativt.

Crypterium er en interessant ICO: bank for kryptovaluta med 42 millioner utsalgssteder.

Jeg har ikke satt meg skikkelig inn i det enda, men ICO-en er i en fase som snart stenger.

Du fÄr en %-bonus pÄ ICO om du fÞlger denne linken nÄr du blir med (det er fortsatt noen dager/timer igjen av ICO med bonus pÄ 15%):

https://tokensale.crypterium.io/?ref=2a169ea46c0fedae06a4a83c

Jeg fÄr ogsÄ en bonus om du bruker linken. Disclaimer: dette er en av mange ICO-er som KAN vÊre bra, men som ogsÄ kan vise seg Ä ikke gi avkastning. For meg virker det bra, men jeg har bare sÄ vidt satt meg inn i det. Jeg er av den oppfatning at det er bedre Ä ha smÄ summer i mange mulige 10.000-gangere enn mye i noen fÄ. Jeg synes det er vanskelig Ä sette meg godt inn i alle de mulige alternativene sÄ jeg kaster sikkert noen penger etter noen altcoins som ikke har sÄ mye for seg. For alt jeg vet er flere av dem jeg har kjÞpt litt i bare scam.

Crypterium er en av dem jeg tror kan bli store, sÄ jeg kjÞper for et mindre belÞp.

En annen spennende ico som jeg har fulgt med pÄ.

De skal prÞve og revolusjonere mat industrien med og kutte ut mellomannen (butikken), gÄ rett fra prdosenten til forbrukeren. Med dette regner dem med at forbrukeren kan spare opp til 30% og fÄ stÞrre utvalg med produkter. De har allerede fungerende produkt i russland, og skal starte i 8 av dem stÞrste byene i verden. Har intensjons avtaler med flere av de stÞrste levereandÞrene og
Betaling for produktene skjer med INS tokens, andre kryptovalutaer og fiat. StÞrste verdien ligger i at alle formidlere som skal selge varene dems mÄ ha et bestemt antall INS tokens so skal brukes til promo og forskjellige ting til kundene.

Det som imponerer meg mest er teamet, det bestÄr av tidligere goldman sachs, Rotchilds og Harvard Mba graduates. De har et synnsict team med advisors fra co-founders fra bancor, blackmoon og hÞyt profilerte folk innen marketing.

Anbefaler folk og ta en titt, jeg synes denne her er veldig spennende og skal definitivt vĂŠre med.

Bruker dere ref linken under fÄr du 3% extra,
https://tokensale.ins.world/?ref=b6f77e5b101aa16ed1fd5aa4

Har fÄtt promo INSP tokens som ogsÄ vil gi 5% ekstra jeg kan sende til dere.

AngÄende ICO. NÄ er jeg kanskje en av de som tar suverent mest risiko her pÄ forumet. Og jeg rÞrer ikke ICOer med ildtang engang.

Å kjĂžre 100x gearing i Bitcoin er safe iforhold til Ă„ delta pĂ„ en ICO. DET FINNES INGEN LOVVERK! OVERHODET! INGEN REGULERING OVERHODET! som beskytter deg som investor i en ICO.

SÄnn, dagens rant. Styr unna. Vil du tape penger med mindre risiko kan du joine oss pÄ bitmex, der tjener man iallefall penger.

2 Likes

Man kan tjene veldig bra pÄ ico,men man mÄ vÊre veldig forsiktig pÄ hvilke man blir med pÄ,
GjĂžr veldig grundig research fĂžr man finner ut om man skal bli med
Jeg har veldig trua pÄ 2 stykker akkurat nÄ, det er Wabi ico som Eplemost viste til et stykke over, og Ins.world.
Begge 2 har produkter som kan sette blockchain til real world assets, med et enormt potensiale.

1 Like

AngÄende skatt og det til neste Är, regnskapsfÞrere , er de oppdatert pÄ og fikse dette for enn viss en gir de utskrift fra allle exchanges osv ?
TÞrr ikke tenke pÄ og begynne pÄ egenhÄnd med det !! ?
Noen som har gjort noe Research?

1 Like

@senci123: jeg er allerede inne, hvis ikke skulle jeg brukt linken din!

Det er ogsÄ en jeg har tro pÄ, men jeg er blant litt usikker pÄ hvordan de skal fÄ logistikken til Ä funke.

@Evilfreud jeg ser absolutt bekymringen din - men det hindrer meg ikke fra Ä legge inn smÄ bets her og der. Selv om det ikke er regulerte markeder kan de fungere bra. Selvsagt er det en del scams ute og gÄr, men det finnes ogsÄ mye bra folk i verden som prÞver Ä fÄ til ting pÄ hederlig vis. OgsÄ i kryptoverdenen :sunny: )

Det blir uansett spennende Ä se hvordan dette gÄr for alle oss som driver litt med kryptovaluta!

Problemet er jo at flertallet nok er scams, at folk som promoterer en ICO her inne fÄr kickback av de som signer seg opp pÄ ICO er jo ogsÄ en liten rÞd alarm i min bok. Men folk fÄr prÞve seg pÄ det de selv vil.

Kickback betyr bare at man fĂ„r tildelt litt flere coins fĂžr lansering, av en allerede fast pott. Vervepremier har vĂŠrt vanlig i lang tid og kan selvsagt diskuteres. Kickback kan vĂŠre forskjellen pĂ„ om noen markedsfĂžrer ICO-en eller ikke. Win-win spĂžr du meg, for selskapet, eksisterende “kunde” og potensiell kunde.

Det er positivt at alle fÄr litt mer, men det kan ogsÄ ofte lede til at den kritiske sansen slÞves ned.

Sant nok, man kan fÄ litt pyramidevibber. Men sÄ lenge det er smÄ belÞp jeg investerer er jeg ikke sÄ bekymret! Veldig gÞy om det gÄr veien, og gÄr det dÄrlig sÄ er det som en kjedelig dag pÄ bÞrsen i en eller annen liten posisjon. Jeg har tapt mye mer i aksjer enn jeg kan komme til Ä tape i de posisjonene jeg har i ulike altcoins!