Diskusjon Triggere PortefĂžljer AksjonĂŠrlister

Kryptovaluta - Teknisk analyse 2019 (TA) 📈

FÄr vi ett videre rykk nÄ?

1 Like

Jeg pleier Ă„ kikke pĂ„ 15’min chartet om du skal trade bevegelsen, pleier Ă„ fange det opp kjappere. Hvor langt er du fra breakout pĂ„ 15’min?

Synes det mangler litt volum, kan fort falle tilbake denne

1 Like

Ja, du ser ogsÄ RSI har snudd her tidligere sÄ momentet virker ikke Ä vÊre der.
Jeg ville som nevnt i gÄr avventet og sett om man fikk brudd pÄ $9300ish.

1 Like

Dette ser fint ut :slight_smile:

1 Like

Litt forsinket brudd. Men greide ikke Ă„ bryte igjennom Ăžvre trend enda.

Ser det er smÄ forskjeller pÄ vÄres chart, noen grunn til at du bruker BITSTAMP istedenfor OKEx, Binance eller Bitfinex? (Er kanskje her du trader?)

Bruker Bitstamp og Bitfinex pga. volumprofilene - mer likviditet pÄ disse enn f.eks OKEx.

Folk trodde bjÞrnene var gÄtt i hi men de ser ut til Ä vÊre tilbake i litt stÞrre grad. Observer: vi har to trendlinjer, en bratt som ble brutt og testet fra nedsiden - denne ble rejected og BTC dannet en HS formasjon som fikk brudd ned. Det kan gi god r/r Ä kjÞpe nede ved trendlinjen om man er bull, men husk SL. Bryter vi denne trendlinjen er ca. 8600 neste nivÄ.

4 Likes

1 Like

Trader du i det hele tatt BTC, eller gjĂžr du TA for moroskyld?

Fordi det er morro. KjÞr TA pÄ allt, det er en lÊrings prosess. Og kanskje det kan hjelpe noen som faktiskt handler. Og det er alltid moro med back trading for Ä se hva man evt misse/fikk rett pÄ.

5 Likes

Ser vi kortsiktig pÄ BTC har den brutt den bratteste trendlinjen. Denne ble testet igjen fra undersiden og ble rejected. Vi har dannet en svakere stigende trendlinje men ogsÄ denne er det brudd pÄ nÄ. Om bruddet blir bekreftet sÄ kan vi fort se fall ned mot $8900. Legg merke til potensiell HS formasjon ogsÄ. Shorter ikke denne bevegelsen da jeg opplever BTC som litt rangebound og at vi vil gÄ sidelengs kanskje frem mot tors / fre.

2 Likes

Dersom BTC fÄr et bullbrudd og rally tror jeg LTC vil outperforme BTC. Ser derfor mest pÄ LTC nÄ.

1 Like

So far so good. Entry pÄ 123.30 Euro. Lar denne ligge over natten med Stop Loss :wink:

1 Like

Broom broom, fortsatt inne? :smiley:

Yessir :slight_smile:

Hjelp! Traderhjernen har hĂžydeskrekk!

1 Like

Hva med Ä legge inn en trailing stop loss pÄ 5%?

Hvordan gjÞr jeg det pÄ Gdax? Har en SL inne som jeg flytter hÞyere hele tiden


Vet ikke om man kan gjÞre det der, men kan det pÄ Bitfinex. Savner det pÄ Binance, sÄ er ikke alle som har det.

Jeg ser bare stop-limit pÄ Gdax. Det suger at de ikke har stop-market. Men, men, fÄr heller prÞve Ä legge en manuell SL litt strategiske steder Ä scale ut pÄ den mÄten. Er du inne i noe nÄ @Olee78 ?