Det beror pÄ veldig mange faktorer - measured move fra hode til hals gir ca. $3500, men vi mÄ ikke glemme at vi alt er ganske tynt pÄ bÄde RSI og momentum, sÄ en evt. break kan fort gi en capitulation som fÞrer til at vi fÄr en kraftig rekyl opp igjen - sub 6k. Jeg tror ikke det skjer, men det er en mulighet.
En annen mulighet er at vi klarer Ä ta ut $6800 og etablerer en higher high pÄ daily etterhvert. Siden shorts er ganske hÞye pÄ pÊra og de fleste ble Äpnet i beltet 6.8-6.5k sÄ kan vi fort fÄ en ordentlig skvis om vi fÄr litt volum oppover her.
Jeg kommer derfor verken til Ä shorte uansett om vi treffer target eller hodle shorten om vi bryter halslinjen - beskytt kapitalen og ta gevinst nÄr du kan er min strategi her
Edit: @vesa - ja, fÞlger med pÄ Weekly. Det var en av grunnene til at jeg ikke var bull nÄr flere andre var veldig bull i sommer. Weekly hadde nettopp laget en lower low og Ä da tro at man skal bryte 10k var ganske usannsynlig fra et teknisk perspektiv.
Desverre er det ganske mye skade pÄ dette chartet sÄ det vil ta lang tid fÞr man kan snu trenden pÄ weekly - jeg ser for meg at vi nÄ lager en lower high ila. denne uken fÞr vi forts. nedover som sagt.