Nei, har lÊrt veldig mye i Är. F.eks ikke trade nÄr man er emosjonelt berÞrt. PÄ ons-fre tapte jeg rundt 25% av konto som @Christian sier . Det var noen uheldige trades pÄ rad der og jeg ble litt revet med. Var drittsur og ville ragetrade men lot det vÊre. Tok helgen av; ingen chart, ingen analyser, ingen pÄlogging pÄ Discord for Ä sjekke hva status var. Det hjalp veldig ifht. Ä gjÞre som planlagt.
I gÄr nÄr jeg shortet pÄ 235 sÄ var det mange som mente jeg var gal og analysen feil. De mente den kunne bryte opp igjen. Jeg gikk derfor ut pÄ 230 men ombestemte meg og tenkte jeg mÄ stole pÄ min egen avgjÞrelse og gikk inn igjen.
Mange av de som trodde den skulle opp ble REKT (han ene jeg chatta med tapte alt, i overkant av 3 Bitcoins). Personlig har jeg doblet kontoen. Det er ikke en veldig stor sum men hjelper pÄ. MÄlet er Ä spille te long game. Ikke vinne jackpot i morgen. Planen er jo Ä kunne gjÞre dette mer permanent med tid og stunder. Det er det som motiverer meg og fÄr meg til Ä bygge bankroll.