Jeg sitter vel i det ca som deg, har en del coins som er blitt nesten verdilÞse og noen som er verdt litt. Ellers har jeg mest i CHT, og nest mest i C20, kryptofond begge to. Har fulgt litt mer med siden i hÞst en gang. Men har ikke tradet fÞr nÄ nylig, annet enn Ä legge inn kjÞpsordre veldig lavt her og der. Har satt salgsordre langt opp pÄ det meste av det jeg har (dobling, 4-dobling osv), i tilfelle noen skulle pumpe, men kommer nok til Ä trade alle litt mer aktivt nÄ fremover!
Jeg tror jeg kanskje henger litt igjen i gamle tanker fra 2017-bullrun, da jeg tenkte at man ikke kan vite hvilke coins som kommer til Ä fyke til himmels, og derfor sprer meg litt tynt. Har liksom ikke noe jeg kan konsentrere trading pÄ, har for mange coins kanskje til at jeg klarer Ä ha oversikt.
Var jeg deg ville jeg fÄtt inn litt frisk kapital og kjÞpt BTC og ETH (legg inn lave ordre selvsagt) og tradet mellom noen pair du blir kjent med for Ä akkumulere BTC og ETH. Og evt andre mynter du har langsiktig tro pÄ. Jeg synes det er vanskelig Ä velge men selv tror jeg det er plass til mange. Har mest troen pÄ Bitcoin faktisk.