Du kan jo spÞrre hva de som kjÞpte i desember 2017 fÞlte gjennom 2018. Sitter selv med tap i en rekke altcoins jeg tenker jeg bare skal hodle til break even eller mer. Har regnet de pengene som tapt, og sÄ blir det en pen bonus om de gÄr i 0.
Her er et chart jeg liker godt. Denne trendkanalen tror jeg er hovedtrendkanalen til BTC. Vi har akkurat brutt inn i den igjen. NÄr kursen har gÄtt utenfor har det vÊrt lurt Ä sikre gevinst, og nÄr kursen har brutt ut har det vÊrt lurt Ä kjÞpe (om man tÄler store svingninger vel og merke. BÞr time det mer enn sÄ grovt som dette men dere skjÞnner tanken).
HVIS BTC nÄr taket pÄ denne kanalen, noe jeg tror det er muligheter for pÄ lang sikt, sÄ snakker vi om at BTC topper ut rundt 40k. Men den overshooter nok som den gjorde i desember 2017, sÄ 50k er ikke utenkelig. Det er et fint, rundt tall
Edit: ganske tydelig kjÞpssignal - sÄnn i etterpÄklokskapens lys - Ä kjÞpe nÄr den brÞt den fallende trendlinjen pÄ hÞyt volum. Det signaliserte slutten pÄ bearmarkedet.