Hvis du skal bruke fibs for Ă„ beregne target til oppsiden bĂžr du bruke fib extension verktĂžyetâŠ
I disse dager er det helt ville charts ute og gÄr i kryptoverden. Hadde ikke altcoinsa vÊrt sÄ koblet sammen med BTC (dvs. faller sÄ snart BTC faller) sÄ hadde jeg tippet, basert pÄ det tekniske bildet, pÄ en forestÄende eksplosjon.
Ja, er mange altcoin charts som ser bra ut
Og vi er helt i starten av bullrun folkens.
MÄ bare ta et eksempel (basert kun pÄ det tekniske). I eksemplet vil jeg ta for meg den gamle traveren EOS mÄlt opp mot BTC. FÞrste snap starter pÄ lav timefame og jeg vil deretter jobber jeg meg oppover.
EOS med 15 min timeframe:
EOS med 4 h timeframe:
EOS daily timeframe:
Hadde det ikke vÊrt for BTC koblingen sÄ⊠Jeg mener at her er det mye spennende tekniske greier pÄ gang, sÄnne geier som volum, potesiell risk (hÞy)/ reward (mega- hÞy) og tekniske formasjoner. Og sÄnn er det mange eksempler pÄ i kryptomarkedet akkurat nÄ.
PS! Ikke invester i kryptovaluta da du kan tape hele innsatsen i lÞpet av noen timer (sÄnn da var det ute av bildet)
Vi skal ogsÄ huske at en del av oss satt med i markedet helt fra topp til bunn, jeg tror ikke de fleste skal helt opp til nye hÞyder i forhold til bitcoin men at det er mye Ä gÄ pÄ pÄ mange av dem er det ingen tvil om!
Tenk deg om du er en rik kryptomillionÊr, som har fÄtt dyr BTC litt for raskt, og som har begynt Ä bli avhengig av spenningen, det er ikke utenkelig at du vil plassere BTC og ETH i andre prosjekter nÄr de begynner Ä snu, som de fleste har gjort nÄ.
Det gjelder Ă„ ikke selge alt for tidlig, sikre litt gevinst underveis.
Jeg hadde kanskje 300 ulike coins i sommer, de fleste var verdt bare hundrelapper kanskje noen fÄ tusen, og noen nesten verdilÞse, sÄ jeg solgte de fleste for Ä rydde opp.
NĂ„ har jeg igjen begynt Ă„ spre meg litt for bredt, spesielt er det ekstremt mye Ă„ ta av i DeFi-markedet. Minner meg om ICOâs, avgjĂžrelser tas pĂ„ tynt grunnlag.
Men mye penger kan tjenes; jeg tror vi fort kan komme til Ă„ bli mye rikere av dette her enn vi hadde forestilt oss under bearmarkedet.
Men skal sant sies er jeg fornÞyd om jeg fÄr tilbake det jeg tapte i forrige runde.
Men siden jeg har investert mer underveis tror jeg det fort kan bli svĂŠrt hyggelig, med mindre markedet snur fort igjen.
Jeg har tegnet veldig mange âsymmetrical trianglesâ i dag, min tolkning av det er at markedet er litt ubesluttsomt i det korte bildet, det klarer ikke helt Ă„ bestemme hvilken retning det Ăžnsker Ă„ gĂ„. Og nĂ„r det endelig bestemmer seg, sĂ„ vil det medfĂžre relativt store utslag.
Det lover bra, flere som er i enden av triangelet deriblant Zec, VET og XLM
Enn sÄ lenge riktig retning, men mÄtte vente litt pÄ breakouten. Det kan gÄ fort nÄ oppover nÄ, da det begynner Ä ligne veldig pÄ en Entusiasme fase