Hvilken graf gir deg denne trendlinjen?
Selv fÄr jeg brudd pÄ trenden fra desember i candle-chart bÄde hos bitmex og investing, rundt ca $7750
Eks fra investing, 4h-chart:
Hvilken graf gir deg denne trendlinjen?
Selv fÄr jeg brudd pÄ trenden fra desember i candle-chart bÄde hos bitmex og investing, rundt ca $7750
Eks fra investing, 4h-chart:
Du mÄ skru pÄ log - se den lille knappen nederst
RĂžd strek 1 = ikke log (brudd)
RĂžd strek 2 = log (ikke brudd)
Takk⊠Stadig noe Ä lÊre gitt
FÄr google meg frem til hva som er forskjellen pÄ av / pÄ
Bitcoin bottom is in, according to crypto hedge fund
Apr. 12, 2018 2:24 PM ET|By: Stephen Alpher, SA News Editor
"A wall of institutional money will drive the markets much higher," say Dan Morehead and Joey Krug at Pantera Capital Management. â[We] rarely have such strong conviction on timing.â
The two are quick to point out theyâre the anti-Dennis Gartman, having made just three buy and one sell recommendation(s) in the last seven years.
The buy signal today is thanks to Bitcoin (BTC-USD) having crossed above its 200-day moving average. $6,500, they say, was the bottom.
Bitcoin is up 10.4% to $7,700.
Previously: Bitcoin surges nearly 10% (April 12)
Ingen Ärsak. Denne gir en grei forklaring pÄ forskjellen:
Vet det er enormt mange som bare ser pĂ„ linĂŠrt chart - men de fleste tradere pĂ„ tradingview bruker log. Det er egentlig smak og behag, men log âhviskerâ ut mye av ekstremiteten i bevegelsene.
Hvilket tidsperspektiv ser disse pĂ„? 200 dagers MA ligger pĂ„ 9.5k i dagschartetâŠ
BlÄ strek her:
Dette er noe man mÄ gjennom tror jeg fÞr man evt lÊrer Ä ta mindre risiko. Tipper de fleste her som har vÊrt aktive pÄ Bitmex har hatt den samme fÞlelsen. Personlig fÞler jeg ikke jeg har tid til Ä sitte sÄ mye og se pÄ charts og er mer en swing-trader av natur (tror jeg). Det gjÞr at jeg ikke kan drive med hÞy giring. Faktisk ingen trading pÄ meg for tiden!
Vet ikke, men klart noen industrielle ser muligheten for at gjĂžre serius cash herâŠ
Nice short! Ăkte pĂ„ 8200 - gikk ut igjen pĂ„ 8040
Herlig Jeg har fortsatt min posisjon. Har vÊrt pÄ farten, hadde ellers prÞvd Ä lukke sÄ lavt sÄ mulig pÄ 8000-tallet pÄ dumpen, i hvert fall delvis, og gÄtt inn igjen pÄ brudd av 8000. Targetet mitt nÄ er et sted pÄ 7800-tallet.
3x leverage, som som er maks pÄ Bitfinex.
Brudd pÄ 8012 vil bare vÊre negativt pÄ kort sikt. PÄ dags- og 4-timers chartet trengs en higher low.
7400 er nok i laveste laget nÄr jeg tenker meg om. Tror det er mer sannsynlig med 4 timers higher low rundt 7700-7800.
Lukket shorten pÄ $8060. Vil Äpne ny short med brudd pÄ $8000 for en flipp, eller for en swing omkring $8300 med en ny legg opp.
Ventet i 10 timer pÄ bruddet, og 5 min etter
Var i dusjen og, sÄ misset ny inngang pÄ $8000. Da fÄr man ta seg en Þl, og vente pÄ neste mulighet.
Det var synd @Oivran! Vurderte en short nÄr vi duppet under 8012 men prioriterte filmkveld. Kommer nye muligheter! Vurderte en long posisjon nÄ men fÄr ta det i morgen. Higher low ser i allefall ut som er bankers om dette holder seg!
Hvilken indikator er det som viser de tallene for high / low @Oivran ?
Feil trÄd, men var denne jeg fant. Hvis jeg vil investere 200k i en long posisjon bitcoin. Hvilken side bÞr jeg bruke?
Gdax hos coinbase