Diskusjon Triggere PortefĂžljer AksjonĂŠrlister

Kryptovaluta - Teknisk analyse 2019 (TA) 📈

Ja, det suger:/ Er inne i ETH, NANO, ABT og litt smÄtteri. Virker som om det er litt mer optimisme i markedet nÄ i hvert fall.

Timingmessig tror jeg vi er pÄ kanten for en pen oppgang her nÄ. Det klaffer bra teknisk med de fleste assets. ETH har ledet lÞpet og den har alt brutt opp, venter pÄ LTC skal gjÞre det samme. Grunnen til at jeg er i LTC er at den har underperformet ifht. BTC og ETH, sÄ den har mye Ä gÄ pÄ om den gjÞr samme reise.

Hvor lenge det varer er jeg usikker pÄ, jeg tror ikke det virkelige bullrunnet kommer fÞr i hÞst engang og tror vi skal ned en legg til ila. Q3.

1 Like

NĂ„ skjer det ting :rocket::rocket:

1 Like

Blir lite sÞvn i natt
 Bra volum, spennende om det kan ta oss til 5 sifre for fÞrste gang pÄ lenge. Holder fast pÄ target 11 700USD (mellomlang sikt).

Og massiv dump
 Senga kaller. :smile:

Jeg har noe lavere target. Forventer massiv motstand rundt de doble toppene fra $11500. $10k begynner Ă„ bli en no-brainer. Vil passe bra med LTC i €200. Kommer til Ă„ skalere ut om vi kommer dit, hĂ„per jeg ikke blir stoppet ut.

Mulig HS i times chartet snart.

Ja, mulig. Vi mÄ holde $9500 for Ä ikke miste higher low, higher high i 4-times chartet


Flyttet mine stops i LTC opp, ligger an med 20% gevinst her nÄ men selger ikke med mindre jeg blir tvunget da jeg har et tydelig target i hode :slight_smile:

Hvor langt ned setter du stops i usd? Ligger pÄ rundt 40 usd ned i ETH, (ca 5%). Eller prÞver du Ä legge stop rett under stÞttenivÄer etc?

Noen av dere som har handlet BCC nÄr den var pÄ 500dollar?

Jeg tenker ikke % fordi av erfaring har jeg blitt stoppet ut for kjapt. Volatiliteten i krypto gjÞr at det kan lÞnne seg Ä bli med noen % ned ekstra, for Ä bounce videre. Jeg tenker mer viktigheten av trendskifte, dvs. at vi bryter higher high / higher low mÞnster pÄ stÞrre timeframes. Det vil signalisere en stÞrre bevegelse ned. Er sÄpass mange som vil kjÞpe dipper nÄ at jeg heller legger stops $1 eller 2 under stÞtte ja, f.eks i LTC har jeg stops pÄ 164, 159 og 154 :slight_smile:

Edit: jeg liker ikke wedge’n som jeg har sett pĂ„ siden i gĂ„r, men sĂ„ lenge ordreboken er positiv og vi ikke bryter denne trenden her sĂ„ er jeg bull. Formasjoner spiller mindre rolle vs. fomo :smile:

2 Likes

Er ikke i krypto, men hÄper Ä lÊreav analysene. Takk , Noc. Ønsker alle lykke til.

1 Like

Da er jeg ute av LTC posisjonen, ble 15% gevinst, mÄ vÊre fornÞyd med det. Burde ant urÄd i gÄr kveld da vi ikke klarte Ä bryte $180 og indikatorene varslet trendskifte. Litt kritisk nÄ pÄ nivÄene vi er pÄ, sÄ gÄr heller ut og avventer litt fÞr evt. ny inngang.

Det jeg ser pÄ - BTC: 4 hour Higher Low er brutt og det var mitt kriterie for at vi kanskje fÄr et midlertidig trendskifte her nÄ. Det er ikke sterk stÞtte her fÞr de neste nivÄene som indikert her:

Hvis man ser litt stÞrre pÄ det er det en mulig HS under utvikling ogsÄ. Men spekulativ for nÄ.

Samme med LTC, ganske kritisk nivÄ som mÄ holdes:

2 Likes

EMA50 tar i mot (4hr chart)

https://www.tradingview.com/x/B0qHQzSh

1 Like

0%20(XBTUSD)%20Trade%20-%20BitMEX
Ble sittende som barnevakt for denne i natt, men det lÞnte seg. Ute nÄ. :smiley:

3 Likes

Veldig bra! PrÞvde spille en oversolgt bounce her nÄ men var uheldig med inngangen og ble stoppet ut for kjapt. Rett etterpÄ kom bouncen sÄ burde satt stop litt lavere. LÊrer hver dag :slight_smile:

2 Likes


Var under vann en god stund pÄ entryen min, sÄ mye av gÄrdsdagen handlet om Ä kjÞle ned hodet, da vi hadde en svÊr rising wedge, og en liten en inni. Skulle bare mangle med en skikkelig long squeeze. Ser pÄ 9 200USD som kritisk stÞtte om vi vil fortsette opp, sÄ venter litt med ny entry til ting ser litt klarere ut pÄ disse nivÄene. Sjekk ogsÄ RSI-mÞnstrene.

1 Like

Enig @choo - no trade zone for meg. Er altfor thight range og den kan bryte begge veier. Avventer.

1 Like

Jepp
 Ble sittende til 06:00 i natt, sÄ hodet er ogsÄ i no trade zone.

1 Like

Av samme grunn jeg har meldt meg litt ut
 grÄstenken i hÄret har blitt en hel del tydeligere siste Äret
!

1 Like

Tar en posisjon i LTC igjen, liker Higher high / higher low mÞnsteret pÄ hourly.

Edit: uff da
 stoppet ut.