Diskusjon Triggere PortefĂžljer AksjonĂŠrlister

Kryptovaluta - Teknisk analyse 2019 (TA) 📈


Kikker etter brudd ut av blÄ range. Tror vi skal bryte opp, da stÞtten ved 9 200USD er enorm. Vurderer en liten long-posisjon med tight stop om vi skulle nÄ bunnen av rangen. Tror ikke kursen har sÊrlig godt av Ä bryte ytterligere ned, men en god korreksjon mÄtte nok komme etter lettelserallyet vi fikk etter Ä ha brutt den langsiktige log-motstanden.

Ja, jeg gikk inn i LTC igjen pÄ 160.90 - hÄper bouncen kommer opp mot $165 igjen.

5%20(XBTUSD)%20Trade%20-%20BitMEX
Meanwhile on BitMEX


Ble stoppet ut igjen. Tror vi skal under $9000 nÄ sÄ best Ä avvente tror jeg :slight_smile:


Enig. Var verdt et forsĂžk, men ble stoppet ut selv. GrĂžnn linje er stĂžtten for trenden vi har hatt ut av log-motstanden. Bryter vi denne, kan det se ut som at 10 000USD var en bulltrap. Fortsatt mange flere longs Ă„ riste ut.

2 Likes

Spennende snart tror jeg

1 Like

up we go. (uten volum) :frowning:

@Shadmar ja, det er lite volum, eller faktisk avtakende volum, noe som tyder pÄ fortsatt konsolidering. Det viser ogsÄ igjen i daily:

Ser vi pÄ 4 timers chartet skal vi nÄ sette en higher low for Ä reversere trenden skikkelig.
Vi bĂžr ikke bryte under $9000 igjen IMO, det vil vĂŠre veldig svakt.

Personlig kan jeg se for meg konsolidering, men brudd opp, men at vi ikke tar ut forrige high pÄ $9950ish. Det er potensielt ogsÄ en HS under utvikling i daily chartet
 :wink:

2 Likes

Endret trÄdtittel for Ä gjÞre trÄden mer generell. Er ikke bare BTC jeg trader + andre har sikkert lyst Ä poste litt altcoin charts etc.

Gikk all inn i ETH pÄ EUR 598 og 584ish. Satser pÄ en oversold bounce opp :slight_smile:

KjÞrer samme trade som Noc over meg, bare i IOTA. Fikk inn kjÞp pÄ 1.8.

2 Likes

Holder ETH enda. Flyttet stoppen lenger ned. Kjenner igjen det mþnsteret der


RÞyk pÄ SL
 Ble for grÄdig

Ja, det ser ikke bra ut atm, men jeg holder nok til i kveld. 4 timer oversolgt, bÞr fÄ en bounce eller i det minste en bedre utgang :blush:

Da var jeg ute. Ekstremt tungt marked. NĂ„r enhver bounce blir solgt unna skal man ikke vĂŠre inne
 :wink:

God helg!

FÞlgt med litt i kveld, har vÊrt ganske interessant. Spesielt BTC som nÊrmer seg historisk lave RSI nivÄer om man ser pÄ 4 timers chartet og ETH som har holdt seg ganske bra i omrÄdet $650-700.

PrÞver en ny inngang pÄ ETH, men kommer til Ä sitte barnevakt for denne posisjonen i tilfelle 
 :smile:

1 Like

Endelig :smile:

Scaler nok ut her snart
 mÄ sove :wink:

Ser for meg continuation tross denne bouncen vi har pÄbegynt. I et ideelt scenario ser jeg for meg re-test av 8.8k, sell-off ned mot 7.8k ila. neste uke.

Fikk lukket en 25x short pÄ 8231 fra 8626. Sitter nÄ pÄ siden og titter litt. VÊrt veldig opptatt denne helgen, men kikket litt pÄ utviklingen, og denne bouncen ser latterlig ut. Rejecter vi nÄ fra 8680, kan det se ut til at vi tegner et stort bearflag pÄ 4HR, og rejection vil indikere test av den stigende bunnen ved denne bouncen. Bryter denne, skal du nok ikke se bort fra at 7 800USD kan ryke. Skal catche opp litt i morgen.

1 Like

Noen ganger skal man ha flaks. KjĂžpte BTC pĂ„ Gdax for Ă„ shorte pĂ„ MEX. OverfĂžrer til MEX og stikker ut en tur. Kommer hjem og BTC’ pumper som pokker. Endelig litt flaks :smile:

(Gul pil = entry)

2 Likes

Brudd opp pÄ synkende trend og 2 motstandsnivÄ, target bÞr vÊre 9100?

3 Likes