Diskusjon Triggere PortefĂžljer AksjonĂŠrlister

Kryptovaluta - Teknisk analyse 2019 (TA) 📈

Da er higher low bekreftet. Trenger en higher high nÄ - alt over ca. $585 vil gi en HH og bekreftelse pÄ skifte i momentum. Skulle vi derimot fÄ en dobbel-topp eller en LH, er jeg redd vi kan gÄ lenger ned. ForelÞpig holder jeg posisjonen fra i gÄr (+3.5% sÄ langt) og flytter SL oppover :slight_smile:

Mitt target er i overkant av $600 om vi tar ut $585.

3 Likes

Mest btc/eth du tar. Men hvis du har tid og lyst kunne du sjekket peepcoin? Tror den kan bounce bra opp men har bare magefÞlelse. PrÞver Ä fÄ pÄ 7 satoshi men det er gjerne for optimistisk :stuck_out_tongue:

Aldri hĂžrt om, hvilken exchange? Forholder meg mest til de store ja pga. likviditet + gdax.

Ikke sÄ stort volum, og satser vel egentlig Ä tjene pÄ hype noe jeg normalt ikke satser pÄ.

Gjorde en analyse for deg men sÄ innsÄ jeg at jeg sÄ pÄ Peercoin og ikke Peepcoin :slight_smile: Jeg finner ikke Peepcoin pÄ Tradingview. Har du et charting software som har den inne sÄ kan jeg ta en titt. Her fra Peercoin om det er interessant.

NÄr det gjelder ETH sÄ holder jeg enda posisjonen min. Vi fikk nettopp en marginalt higher high ($586) og jeg regner med vi fÄr brudd opp mot 600 for Ä bekrefte. Liker ikke at den wicket over sÄ tar det med en klype salt og flytter SL alt ettersom.

2 Likes

Ikke hĂžrt om peercoin :stuck_out_tongue: Men tusen takk for tiden du la ned uansett!

1 Like

Oppdaget dette nÄr jeg sÄ pÄ timeschartet i dag. Potensiell OHS in the making
? :slight_smile:

1 Like

Potential breakout happening
!

2 Likes

Han har ett godt poeng angÄende produksjon av bitcoin(mining)

1 Like

Ser ut som vi fÄr breakout i bÄde ETH og BTC mtp. OHS formasjonen jeg nevnte i gÄr. Jeg har nÄ sikret gevinst i ETH (+6%) og avventer ny inngang ved pullback. BTC ser sterkere ut enn ETH for Þyeblikket sÄ blir nok BTC trade neste gang. MÄ kikke litt pÄ LTC ogsÄ, den henger litt etter virker det som.

2 Likes

Inne igjen i ETH da 4 timers chartet ikke har brutt HL / HH mĂžnsteret omtalt de siste dagene.

OHSen jeg snakket om tidligere har virkelig kastet av seg og lÊrdom til neste gang er Ä vÊre mer tÄlmodig med utviklingen av en slik formasjon om man ikke fÄr breakout med EN gang. Grunn til salget mitt pÄ fredag var primÊrt pga. volum, men det har vÊrt lurt Ä bare sitte rolig.

Gikk inn igjen pĂ„ rundt €506 euro og sitter enda med denne posisjonen inntil videre. Mulig vi fĂ„r en pullback for Ă„ danne en HL, noe som jeg regner med vil bli tatt godt i mot, sĂ„ kjĂžrer ikke SL pĂ„ denne traden
 :zipper_mouth_face:

1 Like

Fremdeles inne med ETH posisjonen. Merkelig at ETH/EUR chartet er mye mer bullish enn ETH/USD chartet, men det har nok noe med at EUR/USD chartet er bearish for EUR sin del.

1 Like

LÞnnet seg Ä ha litt is i magen der altsÄ! Vurderer Ä ta gevinst her nÄ, avventer og ser om vi setter en lower high eller om vi fortsetter opp


2 Likes

Tror dere vi fÄr sett en breakdown av Februar low?

1 Like

Ser vi under 6000 i dag tro?

1 Like

Kan vĂŠre greit det. SĂ„ markedet endelig kan snu igjen


noen som vet ka som skjer?
faren med ett slikt fall er at vi kan fÄ en lang periode med Þrkenvandring :desert:

La ut en link fra YouTube, stÄr 2 -3 kommentarer opp, han forklarer ganske greit hva som skjer

@vesa ja, det blir spennende og se!
tenkte at jeg skulle selge meg ut pÄ noe krypto som jeg lÄ i pluss i i gÄr
 men nÄ er jeg i minus igjen :sweat_smile:

Ja, fÄr hÄpe at det er ett falsk brudd!