Diskusjon Triggere PortefĂžljer AksjonĂŠrlister

Kryptovaluta - Teknisk analyse 2019 (TA) 📈

Blir Ä titte resten av kvelden, for Ä se hva som vil skje, vi fÄr hÄpe at det er en falskbrudd

SÄ lenge vi holder omrÄdet $6400-5900 er vi fremdeles innenforbi range og vi har fremdeles mulighet for Ä danne en higher low pÄ weekly. Skal jeg komme med en anbefaling er det bare Ä fÞlge med pÄ weekly chart fremover da vi vil fÄ en avklaring ila. denne / begynnelsen av neste mÄned.

Bryter vi under forrige low kan alt skje. Vi kan fÄ en capitulation bottom slik vi sÄ i februar. Vi kan fÄ en sidelengs nedtrend slik vi fikk i 2013, eller vi kan fÄ en bear-trap hvor folk shorter bruddet men fÄr den rett i fleisen og vi fÄr et nytt bullmarked.

Uansett hva som skjer sÄ hÄper jeg vi skal enda lenger ned sÄ vi kan handle enda billigere :smile:

4 Likes

PrÞver en kort daytrade i ETH pÄ oversolgte nivÄer med thight SL.

1 Like

Ute igjen med lite tap. Avventer og ser om vi danner en HH ila. dagen.

2 Likes

Liten retest sÄ boom ned til 5k

https://www.tradingview.com/x/DfoZyCk3/

Inn i ETH pĂ„ €451ish.

1 Like

Ut pĂ„ €453 - holder til en Ăžl eller to :smile:

3 Likes

mye action nÄ!

1 Like

Wow
 bear market here we come! Enten det eller trippel-bunn. Blir spennende Ă„ se!

Jeg er sÄ klar for under 6k for Ä handle mer.

Sitter litt pÄ gjerdet nÄ altsÄ, vanskelig Ä se hvor den gÄr

FÞlger mest med pÄ ETH. Worst case scenario:

2 Likes

Tror du den vil forme dobbel bunn?

Skal jeg vÊre helt Êrlig sÄ tror jeg ikke det. Se pÄ weekly. Volumet har falt jevnt og trutt for hver uke. Det kommer ikke nye penger inn. Hvor er kjÞperne? Ingen av indikatorene sier kjÞp. MACD er negativ pÄ daily, samme er Stochastics. Det ser veldig mÞrkt ut om 6.4k ryker.

Det ENESTE lyspunktet er at RSI er pÄ historiske bounce nivÄer, kursen er ved et tidligere bounce nivÄ, og vi har falt jevnt og trutt flere dager pÄ rad slik at bear-volumet mÄ ta seg en pause snart. Antall shorts er ogsÄ veldig hÞye, sÄ hvis noen vil skvise sÄ er det riktig tidspunkt Ä gjÞre det pÄ.

Personlig holder jeg meg unna, er for dÄrlig risk / reward nÄ, enten om man er long eller short :slight_smile:

Short-chartet har RSI pÄ 81, sÄ ja, skvis den!

Men jeg ville ikke kjÞpt en bounce her. Enhver bounce virker Ä bare kjÞle ned RSI og Þke shorts. Men ideelt sett gÄr vi opp et stykke (6.8-7.2) fÞr vi faller ned mot 5-4.9k. Her skal jeg kjÞpe. Ellers blir det bare daytrading for min del.

Monthly MACD avgir snart bear-kryss. Det er MEGET sjeldent.

1 Like

ja! Volum har vĂŠrt meget lav, kan vĂŠre at hypen har dempet seg veldig.
Mulig at dumpenger/duminvest blir presset ut ogsÄ, og institusjonspenger avventer lavere nivÄer, som feks 4-5.5 eller dem avventer regulering.

SĂ„ jeg venter, til vi ser 6k blir brutt.

1 Like

BTC har jeg holdt meg unna siden starten av 2016. Kursen har bare Þkt pÄ grunn av gammelt rykte. Blir nok et heftig nedtur for BTC nÄr markedet ser realitetene. ETH er den nye frontrunneren.

3 Likes

PrÞver ny inngang i ETH, ser ut som en ascending triangle pÄ gang:

Edit: forelĂžpig ser det bra ut - entry rundt 411 :slight_smile:

Edit: ble nesten stoppet ut, men flyttet stoppen lenger ned. NĂŠrmer seg break-out:

Edit: kom meg ut med en minigevinst, nok til en Þl da :smile: Nei, her mÄ man ligge lavt i terrenget.

2 Likes