Diskusjon Triggere PortefĂžljer AksjonĂŠrlister

Kryptovaluta - Teknisk analyse 2019 (TA) 📈

Ble stoppet ut for andre gang nÄ. Ble litt vekslepenger, men gidder ikke mer. Ingen follow-through Ä spore + triangel som gjÞr meg ekstremt usikker pÄ hvilken vei bruddet kommer. Kan fort gÄ godt, men r/r er ikke tilstrekkelig for min del. Avventer heller og ser hvilken vei vi bryter.

3 Likes

Oh, over en uke siden sist jeg tradet krypto eller sĂ„ pĂ„ chartet. Ser det har skjedd lite siden sist. Det er litt trist nĂ„r jeg ser folk pĂ„ sosiale medier rope at “nĂ„ er bunnen satt, nĂ„ skal vi opp” og “bullrun incoming” osv. - De baserer det sikkert pĂ„ fundamentale forhold? For det er ingenting teknisk som tilsier at trenden har snudd. Ser man langsiktig pĂ„ formasjoenene, ser man at hver ascending triangel har endt med brudd ned. Hvorfor skal ikke denne vi har formet nĂ„ ogsĂ„ gjĂžre det?

Case in point:

Best case scenario tror jeg vi fÄr en leg opp til $7100-$7500. Forutsatt brudd over 6.8 pÄ hÞyt volum. Worst case scenario er dette nok en bulltrap som bare lokker gir bjÞrnene mer mat til vinteren.

1 Like

Fra et annet perspektiv ser det her ut som BTC har dannet en nedgÄende kile hvor kursen har reagert opp fra gulvet, sÄ det er mulig vi skal teste taket rundt 8000 igjen.

Kursen har gÄtt ned nÞyaktig 2 mÄneder i strekk, og RSI har begynt Ä danne hÞyere bunner etter laveste nivÄ pÄ 28 for en uke siden. Samtidig er jeg ogsÄ skeptisk til noe sÊrlig bull marked enda, men ser ikke bort i fra en kort periode med oppgang. For videre oppgang pÄ sikt mÄ det avgis en bekreftelse pÄ videre stigning fra rundt 8000.

1 Like

Er chartet ditt log?

Jepp, og vi ser det samme i lineĂŠrt chart.

FĂ„r det ikke til Ă„ stemme. I mitt chart har vi en lower low ifht. capitulation bottom fra 05.02.18.

https://www.tradingview.com/x/Wtv7BMA5/

Hva er det du ikke fÄr til Ä stemme?

I ditt fþrste chart ser det ut som bunnen fra februar er lavere enn bunnen vi nettopp hadde


Innspill hva som skjer nÄ @Nocturne?
Har fiat pÄ vei til bÞrs sÄ hopper btc og eth :frowning:
Skulle vist kjÞpt av han som solgte eth pÄ Facebook krypto gruppa :stuck_out_tongue: Men slet med Ä sende penger til en fremmed hehe.

Ikke godt Ä si, men virker som markedet reagerer positivt pÄ nyhetetene om at Blackrock vurderer BTC :

Potensial OHS ved 6800?

2 Likes

https://www.bloomberg.com/news/articles/2018-07-16/blackrock-s-fink-says-clients-have-zero-interest-in-crypto

Noen tips om hvor jeg fÄr kjÞpt BTC pÄ en trygg mÄte?

Coinbase er en av de mest renomerte og tryggeste bÞrsene. Bruk denne linken sÄ fÄr vi begge $10.

Etter at du har registrert deg pÄ Coinbase og satt over penger sÄ bÞr du benytte deg av Coinbase Pro.
Der har du tilgang pÄ litt bedre data, samt at limitordre er gratis.

Eventuelt miraiex som Sturle anbefaler :slight_smile: Akkurat gjort mitt fÞrste innskudd, venter bare pÄ at det skal komme frem. Ikke mye volum enda da. Eller forsÞk deg i insider trÄden jeg opprettet nylig i frustrasjon over tiden det tar Ä skaffe krypto av Fiat ved tidsbegrenset kjÞpsmulighet.

Hvor anbefaler Sturle miraiex?
Hva med Ă„ kjĂžpe direkte fra han i stedet?
Har faktisk ikke hĂžrt om miraiex fĂžr. Men sĂ„ leter jeg ikke etter nye selskaper heller. Finner ingen steder pĂ„ nett hvor “miraiex” og “sturle” stĂ„r samtidig, sĂ„ hvor har han gĂ„tt god for miraiex?

Han er pÄ ferie :stuck_out_tongue:
PĂ„ bitmynt.no anbefaler han de. :slight_smile:

Noen som vet om Etoro fungerer bra til handel av krypto? noen erfaringer?

https://www.etoro.com/nb-no/discover/markets/cryptocurrencies

Ser det nÄ! Bra.

Du kjÞper vel ikke egentlig krypto pÄ Etoro. Det er som derivater egentlig, sÄ det kan speile realiteten greit. Men er ikke ekte vare.

1 Like

Rakk ikke:P sÄ den OHS komme as.