Diskusjon Triggere PortefĂžljer AksjonĂŠrlister

Kryptovaluta - Teknisk analyse 2019 (TA) 📈

Hva er EQ?

Forklarte det her:

2 Likes

Stop loss trigget :frowning:

EQ @cagey2 - no trade zone for meg. Den trenger mer tid pÄ Ä konsolidere.

1 Like

Hvordan er det mulig Ä se antall ordre som er pÄ shorting av bitcoin?

Buller nÄ. Kasta meg pÄ en 6x long

1 Like

Er det mulig? Finnes noen oversiktssider men vet ikke om engang all bĂžrsene legger det ut?

Jeg vet ikke om annen indikator enn short chartet du fÄr gjennom Tradingview. Det chartet gjelder bare for Bitfinex. Er vel bare Bitfinex, Kraken og Bitmex som tilbyr margin trading, men de to andre finner jeg ikke charts pÄ.

Edit: @cagey2 - venter pÄ pullback ned mot 14 day EMA pÄ hourly. EQ setting up nicely.

Edit: inn pÄ $6430. EMA test som beskrevet :slight_smile:

Edit II: liker ikke set-up. KjÞrer veldig thight stop her nÄ.

1 Like

Her er en mÄte Ä se bitcoin short trÞkket pÄ:

Her er en forklaring pÄ hva tallserien betyr:

They record the number ofmargined longs and shorts, measured in BTCs.

Example: on 2018-04-22 BTCUSDLONGS closed at 28341.8851 and BTCUSDSHORTS closed at 24171.6528. This tells us that the value of margined longs held at Bitfinex was worth 28341.8851 Bitcoins. You might infer bullish sentiment at that moment because BTCUSDLONGS exceeded BTCUSDSHORTS.

BTC USD Longs:

1 Like

What a night! Regner med jeg ble stoppet ut pÄ vei ned, har ikke sjekket enda. EQ breaket bearish, nÄ er det en ny EQ pÄ gang, og jeg regner med denne ogsÄ vil breake bearish. Vi er overextended pÄ daily men RSI har fremdeles rom pÄ nedsiden fÞr vi roper kjÞp. Jeg tenker et greit nivÄ Ä legge seg pÄ er rundt $5800. Satser pÄ vi ser det ila. dagen i dag eller i morgen.

1 Like

Var det en Shortsskvis?

UNZT Bitcoins ja :slight_smile:

Hehe check likvideringene gÄr bananas:
https://twitter.com/bitmexrekt

1 Like

Mulig omvendt hode skulder pÄ gang
 lurer pÄ Ä prÞve spille den:

1 Like

Ville holdt meg til daily eller hĂžyere for Ă„ ikke bli kastet for mye inn og ut.

LOL @Bitcoins og jojo-kurser!

Vanskelig Ä forholde seg til daily med leverage. Men den jojo greia vi sÄ nÄ er helt koko. Liquidation bots som er ute etter Ä ta folk, enten de er long eller short. Hel haug som ble REKTA der. Holder meg unna til ting roer seg litt mer. PrÞvd inn og ut 3-4 ganger ila. dagen i dag og prisen er nÞyaktig den samme (+/- $20) ifht. mine entries og exits.

1 Like

akkurat i disse tilfeller, sÄ burde man hatt regulering, for Ä forhindre at dette skal skje.

1 Like

Endelig litt bevegelse. Forventer en retest av 6.7-6.8 om vi klarer Ä ta ut 6550ish. Det er tungt og seigt. Enhver bounce blir solgt ganske fort ned. HÄper Ä kunne forme en hÞyre skulder nÄ med ideel short entry rundt 6750-6800.

2 Likes

Hva er din target etter hode skulder?

FÞlger dere noe sÊrlig med pÄ Weekly?
For long posisjon?
og mÄ vi vÊre over 61.8 fib for Ä si bullish, eller fÞle oss trygge?
PrĂžver Ă„ lĂŠre mest mulig her :slight_smile: