Diskusjon Triggere PortefĂžljer AksjonĂŠrlister

Kryptovaluta - Teknisk analyse 2019 (TA) 📈

Ble fart pÄ ETH nÄ :slight_smile:

Da ble det denied ja, og markedsreaksjonen er at dette alt var priset inn. Desverre ble det ikke en flush som jeg hÄpte pÄ, men en av ordrene mine pÄ $6250 gikk gjennom (la inn stop/buy ordre pr. $100 ned til $5850). NÄ blir det spennende Ä se hva som skjer videre. Vi er fremdeles i EQ rangen og blir nok her til vi bryter under $6200 eller over $6600.

HÄper du gambler med smÄ summer nÄr du bruker sÄ hÞy giring @Jadda :slight_smile:

Edit: fylte pÄ litt til her.

2 Likes

Satser ikke hele formuen nei :grinning:

Tipper vi fÄr en positiv konklusjon pÄ dette mÞtet som starter 16:00 i dag:

Dette vil nok gjĂžre at vi bryter opp fra dette triangelet:

Edit:
Livestream: https://media.livepeer.org/channels/0xcAFA695C965e5B143341376185e13e03F17788A3

Edit 2:
Livestream: https://www.youtube.com/watch?v=6CZ1uO_WxVk

Begynner Ă„ ligne breakout:

Satt over noe lekepenger for Ă„ teste ut krypto. Savner volatilitet, men ser muligheter ved en pullback mot tidligere brudd i bitcoin.

1 Like

Kjenner pÄ frustrasjonen der @Bullishproof. Ble spist opp av avgifter og skalper som gikk feil vei i pÄvente av mer volatilitet denne helgen. Burde visst bedre.

NÄ avventer jeg ogsÄ pullback men kjenner jeg ikke stoler helt pÄ dette bruddet. MÄ etablere oss over 7.2-7.5 range for Ä vÊre helt sikre pÄ at vi har laget en forelÞpig bunn. Blir spennende Ä se om shortskvisen kommer!

Ser bra ut :slight_smile:

2 Likes

I dag hadde jeg dagen! Er digg nÄr chartet gir deg gode set ups som er forholdsvis greie Ä trade.

Du spurte om jeg agerer pĂ„ mine analyser @Evilfreud - du kan scrolle opp i denne trĂ„den. NĂ„r jeg analyserer aksjer sĂ„ er det mer for gĂžy, for Ă„ “þve meg”. Det er i BTC jeg bruker analysene aktivt.

FÞrste trade i morges var short 10x pÄ 6982. SÄ at 4 times chartet Þnsket en higher low hvis vi skulle hÞyere. Økte shorten pÄ 6956 eller noe, 15x all in. Holdt den ned til 6897 (kunne fÄtt mer men var opptatt i mÞter og fulgte ikke med). Ble 17.9% eller noe slik pÄ den traden. Rundt 0.14 btc i profitt etter fees.

Neste trade gikk jeg nÄ inn pÄ 6830 (25%) og 6822 (25%). Long. FÄr se om den bouncer nÄ. KjÞrer som alltid thight stops og flytter disse opp og ned alt ettersom hva chartet sier. ForelÞpig svak bounce, trenger kanskje noe mer tid. Men SL ligger pÄ break even sÄ worst case fÄr jeg bedre inngang.

RSI er oversolgt men hver bounce har blitt solgt ned siden 7.1k, sÄ er veldig forsiktig med long posisjonen. Øker heller til all in om vi kommer oss over 14 period EMA i 15 min chart (gul linje).

Edit: ja, den gikk jo over all forventning sÄ langt :slight_smile:

4 Likes

Hver mĂ„ned kĂ„rer jeg det jeg kaller Teksperterℱ for noen av de mest populĂŠre investeringene vĂ„re :slight_smile:

Det er de 3 medlemmene som har fĂ„tt flest likes pĂ„ innleggene sine de siste 90 dagene. Teksperterℱ fĂ„r ogsĂ„ en unikt merke pĂ„ profilen sin og et trofĂ©-ikon ved siden av navnet sitt. Du kan bli Tekspertℱ i flere aksjer/investeringer, og trofĂ©et vil bare vises i trĂ„der der du er Tekspertℱ.

Her er denne mĂ„nedens Teksperterℱ og det mest likte innlegget deres fra de siste 90 dagene:

  1. @Nocturne (167 likes)
  1. @Jadda (17 likes)
  1. @cagey2 (15 likes)

Resten av topp 10:

  1. @vesa (15 likes)

  2. @Evilfreud (8 likes)

  3. @Ginzink (6 likes)

  4. @VargVemund (6 likes)

  5. @Bullishproof (4 likes)

  6. @arcone (3 likes)

  7. @FreddyG (3 likes)

Gratulerer!

2 Likes

Det ble en meget pen trade. Ble nesten faket ut pÄ 7050-tallet men holdt store deler av posisjonen opp til 7200. Vil ikke pushe flaksen heller. Har scalet ned til ca. 25% posisjon. Er en rekke med motstandsnivÄer oppover men tror vi kan gÄ litt hÞyere sÄ er inne med litt enda :slight_smile:

God helg!

2 Likes

God helg og bra trade. Hvor trader du ? Trader du USD vs BTC ?
Om man skal selge BTC til USD/EUR For Ä sÄ overfÞre det billigst mulig til norsk bank. Er det beste stedet da Ä bruke kraken.com ?
HÄper det spruter vilt nÄ og opp til ny ATH

Trader pÄ Bitmex. Kan gire opp til 100x der. Har ogsÄ noe stÄende pÄ Coinbase som krigskasse.
Jeg er ikke kjent med Kraken selv, men har brukt Coinbase for Ă„ overfĂžre tilbake til fiat :slight_smile:

Target reached! Short entered :slight_smile:

image

2 Likes

image

3 Likes

Blitt noen inn og utganger pÄ meg ogsÄ i ETHUSD. Har nettopp Äpnet ny long 50x ETHUSD pÄ 292.71. Blir stoppet ut pÄ 288.40.


Uffda


Ja, tester halslinjen nÄ - fikk scalpet en kort trade fra 6140 til 6190, men tÞr ikke Ä vÊre inne med lengre bullposisjoner her nÄ. Venter pÄ test av forrige low rundt 5800 :slight_smile:

MCAP har brutt 200 bn. #sprettchampagnen - snart kan vi handle billig!

Blir harrytur det her, tror jeg ja. Har pengene godt planta for nedgang, og spiller med husets penger 50x, stop loss godt under entry. Utelukker ikke en liten bounce, men daglig RSI 7 har fortsatt en del spillerom mot nedsiden, og jeg tror at en test av 6 000 kan bli ganske fatalt, sÄ jeg dekker ikke inn fÞr jeg ser mer positive tegn.

Haha! Hvor flaks kan man ha!? @Christian @cagey2 @anon21766851 @Oilimp

Tenkte rangen ser thight ut og at vi burde se en liten bounce sÄ jeg gikk inn i en long trade (all in) for en scalp pÄ 6181.

image

SĂ„ SKJER DETTE!

Og jeg tjente dette:

image

Holy F*** Har tjent mer pÄ den ene traden pÄ 15 min enn alt jeg har tjent i lÞpet av uken og kontoen er pÄ ATH! :sunglasses:

‘noc0ut’

13 Likes