Diskusjon Triggere PortefĂžljer AksjonĂŠrlister

Kryptovaluta - Teknisk analyse 2019 (TA) 📈

Grattis! Hvor hardt gearet du?

Hadde bare 15x. Skulle bare vÊre en liten scalp. Hadde ikke forventet en skvis pÄ disse nivÄene :slight_smile:

“bare” 15x. :stuck_out_tongue:

Etter hva jeg husker, sÄ har du nesten blitt wipet en gang fÞr? TÞrr jeg foreslÄ Ä senke gearingen, sÄ ikke empiri gjÞr det sannsynlig at du blir wipet igjen? Siden portefÞljen din i krypto er pÄ ATH? :slight_smile:

2 Likes

Haha, dude, nĂ„r jeg rekka kontoen i april sĂ„ hadde jeg 25x. Drev med 25-50x back then. NĂ„ gjĂžr jeg sjeldent mer enn 10x. Hadde dessuten ikke en god stoploss strategi da – nĂ„ bruker jeg alltid market stops, sĂ„ shit ain’t gonna happen - men takk for omtanken :wink:

2 Likes

NĂŠrmer seg en ny mulighet her nÄ  :slight_smile:

ETH:

BTC:

1 Like

Historien gjentar seg? Vi konsoliderer nÄ men jeg klarer ikke Ä se hvordan vi skal klare Ä bryte opp gjennom de massive motstandsnivÄene vi nÄ handler under. BÄde 50 dagers MA, 14 dagers EMA og 26 dagers EMA. Target mitt er sub 6k til trenden er snudd pÄ daily. Ser etter ny short entry.

Da var vi short - denne mÄ ned. Men hvor mye? Hvor lenge? ETH da? ETH er jo helt knust @Jadda. Har prÞvd Ä komme inn i ETH bÄde i gÄr og i dag men den bare gÄr videre og videre ned. Tenker som @holmes var inne pÄ i chatten at kanskje omkring $130 dollar sÄ vil den stabilisere seg?

Er uansett BTC som gjelder for min short:

Klarte ikke vente mer nÄ @Jadda - mÄtte prÞve ETH igjen.
Gikk en ALL INN posisjon pÄ ca. 147 euro.

1 Like

Gikk du short?

Nei, long. RSI er oversolgt og shorts er pÄ ATH. SelvfÞlgelig kan dette vÊre en bulltrap men jeg velger Ä la tvilen komme ETH tilgode. Tenker uansett jeg blir stoppet ut om det ikke gÄr veien :slight_smile:

ETH-shorts:

2 Likes

@Jadda ! That’s how you make money boys! :smile:

12 Likes

Ble med en liten runde fra USD173, bra sÄ langt. Har pÄ 4-5% trailing stop, tÞr ikke noe annet. Du kjÞrer kanskje med giring ogsÄ? hehe :grinning:

Nei, denne traden var uten giring, kjÞrer ETH pÄ Coinbase. Men til gjengjeld blir position size mye stÞrre siden jeg har mer penger pÄ Coinbase enn Mex. SÄ denne betalte ganske godt. Har flyttet SL opp da jeg ikke er god pÄ Ä scale inn og ut. SÄ jeg gÄr bare alltid all inn - inn og ut :smile:

MĂ„ si ETH holder seg godt tross den pumpen.

Chart: https://www.tradingview.com/x/soi6XjrD/

Ser nÄ potensielt enn OHS in the making i BTC chartet om vi fÄr en konsolidering som ikke lager en Lower Low. I tilfelle betyr det godt nytt pÄ kort sikt for bÄde BTC og ETH. Men ja, i dette markedet mÄ man sikre gevinst mer enn Ä prÞve skvise sitronen for hver drÄpe :slight_smile:

2 Likes

Nice! Irriterende Ă„ ikke ha tid til Ă„ fĂžlge med nÄ 

2 Likes

Da klarte jeg ikke spenningen mer. Ble en SOLID gevinst av dette. NÄ blir det selvpÄlagt pause.

7 Likes

Overlevd natten! Kommer til Ă„ bli helt til den bryter ned fra denne trendlinjen. Stop loss fĂžlger som en lydig hund 10USD bak. Begynner Ă„ bli en god trade dette :smile:

1 Like

Veldig bra @Olee78 - grattis! Jeg solgte ut pÄ 205, kjÞpte inn igjen 1/3 pÄ 200 i gÄr kveld som jeg holder enda. Kommer til Ä flippe fokus tilbake pÄ BTC nÄ da jeg tror vi har mulighet for Ä teste 6.8 om vi tar ut 6.6 i lÞpet av dagen i dag - fÞlger ogsÄ SL strategien som deg, men har litt stÞrre SL siden jeg kjÞrer giring (gjÞr du?) :slight_smile:

NB! Alltid sjekk om det er mulighet for reversals. Forelþpig ser det bra ut men


Tydelig bearish divergence i 1hr chart pÄ XBT. Gikk short her:

Ble stoppet ut nÄ pÄ USD 213, sÄ fÄr vÊre fornÞyd med det :slightly_smiling_face: BrÞt ut av trendlinjen. Har ikke kjÞrt noe giring nei, bare vanlig handel pÄ bitfinex.

1 Like

@anon21766851 og @Fornybar - perfekt EQ i BTC nÄ :slight_smile:

Edit: foreshadowing hva som vil skje med Nano’s EQ :slight_smile:

2 Likes