Diskusjon Triggere PortefĂžljer AksjonĂŠrlister

Kryptovaluta - Teknisk analyse 2019 (TA) 📈

ja! han fra chart guys har nevnet 6823 mye i det siste, viss dette skal bryte bullish.

1 Like

Skjer vel noe stþrre her snart


Daily chart:

1 Like

Ja, regner med i lĂžpet av kvelden eller i morgen - senest sĂžndag.
Er begrenset hvor mye lenger den kan fortsette slik.

Hva satser dere pÄ? Opp eller ned?

MagefÞlelsen er ned. Jeg tar likevel hÞyde for brudd opp pga. BAKKT news i november. Det lureste her er kanskje Ä se pÄ bruddet / reaksjonen og sÄ gÄ inn pÄ pullback, enten om det blir opp eller ned. Man misser masse % men man slipper Ä stresse om man sitter feil vei. Personlig har jeg en annen strategi pÄ akkurat denne formasjonen :slight_smile:

2 Likes

Husker ikke helt, hvor jeg leste, at bakkt var allerede priset inn. Mulig bare spekulasjon

1 Like

BrÞyt vi opp fra wedgen nÄ? FÄr ikke sett sikkelig pÄ tlf

Og pÄ telefon, men ser slik ut pÄ mitt chart.

1 Like

Spennende

Fikk varsling pÄ vei ut av kinosalen - ja, det ser ut som et brudd, men ikke den type brudd vi hÄpte pÄ. Hele volumet kom inn pÄ en 15 - min candle + vi fikk ekstremt kjapp gevinstsikring, ingen followthrough forelÞpig. Ser det samme pÄ ETH. Mao. kan det vÊre fake breakout. MÄ se det an i morgen ifht. hva som har skjedd med chart. Ikke fristet Ä gjÞre noe her nÄ, men volumet ser OK ut.

1 Like

Hadde hÄpet vi klarte Ä holde oss over 6680$

1 Like

Var det bot manipulasjon som gjorde at prisen brĂžt ut?

For en kjedelig helg! Lite volum og bevegelse
 Tror dere folk er usikre/nervÞse pÄ break out?

2 Likes

Bitcoin’s Next Big Move Explained

Greia er at HVIS vi bryter opp lager vi vÄr fÞrste higher high siden januar i Är. Det KAN bety en trend change og slutten pÄ bjÞrnemarkedet. Som en bjÞrn sÄ hÄper jeg jo at det IKKE skjer :smile:

1 Like

Har nettopp Äpnet ny long 50x ETHUSD pÄ 221.97. Blir stoppet ut pÄ 217.60.

5 Likes

Jeg har ikke sett chartet sÄ thight sÄ lenge jeg har holdt pÄ med BTC og krypto. Bruddet kommer denne uken. Det er jeg rimelig sikker pÄ. SpÞrsmÄlet er bare hvilken vei. Ser fremdeles ut som en coinflip.

Er en del bullish signaler pÄ lavere timeframes.

1 Like

Ser bra ut :slight_smile:

3 Likes

Ser veldig bra ut! KjÞpte meg inn pÄ 223.50 nÄr vi brÞt gjennom trianglet :slight_smile:

Edit: ut 228.50 og short 228.80 :smile:

3 Likes