Diskusjon Triggere PortefĂžljer AksjonĂŠrlister

Kryptovaluta - Teknisk analyse 2019 (TA) 📈

Hva er neste for btc 6740 resistens og 6823?

For tidlig Ä si, det er mye gevinstssikring her nÄ og RSI er ekstremt hÞy pÄ 1t - sÄ vi mÄ se hva slags pullback vi fÄr. I ETH tror jeg vi mÄ holde 226-225, i BTC mÄ vi holde 6640 (som vi brÞt opp av).

1 Like

Venter fremdeles pÄ 226-eller lavere med shorten min. Ble ikke stoppet ut over natten (regnte med det ville gÄ bra mtp. hvor lavt volumet er). Ser en slags rising wedge i ETH.

Eller descending triangle. Easy short.

BTC har ikke brutt ned enda.

1 Like

Dekket shorten pÄ 225 i gÄr kveld og, gikk inn igjen med halvparten pÄ 226.50. Volatiliteten er merkbart lavere enn tidligere pÄ slike bevegelser sÄ hadde jeg ikke hatt leverage hadde jeg ikke giddet Ä trade dette.

(Merk ogsÄ at prisene jeg oppgir er Mex priser. Differansen mellom Mex og Coinbase er nÄ latterlig hÞy. Mex ETH akk. nÄ: 223.15, Coinbase ETH akkurat nÄ: 225.75. - jeg antar det er samme greia for BTC).

Ethereum er veldig spennende om man zoomer litt ut. Vi har en ekstremt thight formasjon og vi kan bryte begge veier fremdeles. Oppsiden mÄ vi ta ut 235, og nedsiden mÄ vi bryte 215 (cirka). Da fÄr vi en weekly break.

For daily er nivÄene over 229, eller under 215 og 202. Dette er en ganske stor range fremdeles sÄ mulig den mÄ bli enda thightere fÞr vi bryter. Det er ikke volum ene eller andre veien sÄ bruddene fÄr ikke den helt store gjennomslagskraften enda.

Godt fornÞyd med traden fra i gÄr sÄ har ikke umiddelbare planer om Ä hoppe inn igjen her.

3 Likes

Var du inne i natt? :money_mouth_face:

Nei desverre. MĂ„tte ta en tvungen pause. Skulle gjerne hatt den shorten Ă„pen :slight_smile:

Men det som er fint med trading, kommer alltid nye muligheter, nye tog.

1 Like

Dere som trader litt aktivt, har dere sett noe pÄ Digitex?

Den har gÄtt som en kule siste tiden, kan se ut som at gebyrfri futures-trading faktisk kan bli noe av.

Jeg trodde en stund det bare var scam men de holder koken; ville dere brukt plattformen om volumet var der og det var gebyrfritt, fremfor feks BitMex?

1 Like
1 Like

Spennende!

Ready, set, goo short squees

1 Like

Ser ut som volum-dagen i dag kan vÊre hÞyere enn den hÞyeste beardagen pÄ en stund?

Edit_ short fra $6480 - prÞver meg pÄ en hard rejection :slight_smile:

Ganske lite futt i den pumpen forelþpig
 :slight_smile:

Skuffende at den ikke holdt

FÞlger ikke med pÄ fundamentals, gutta? Denne oppgangen er mest sannsynlig pÄ grunn av bank run pÄ USDT


Ja, sÄ det. Enda stÞrre grunn til Ä shorte :smile:

Store ting pÄ horisonten i fÞlge Kirby. Planen min er Ä gÄ inn med en layered short. Bra analyse:

1 Like

Hvor blir det av breakout? :stuck_out_tongue:

Ekstremt merkelig det som skjer. Sidelengs i snart to uker men du har Þkt volum pÄ den koreanske BTC bÞrsen. Det er litt ugler i mosen her og sÄ lenge vi handler pÄ disse nivÄene heller jeg mer bull enn bear. Men jeg tar ingen posisjoner basert pÄ dette. Dekket en liten ETH short pÄ +3% sist uke og venter til vi ser noe moment.

1 Like