Diskusjon Triggere PortefĂžljer AksjonĂŠrlister

Kryptovaluta - Teknisk analyse 2019 (TA) 📈

Kan vÊre capitulation vi har ventet pÄ. Herlig volatiliteten er tilbake. MÄ overfÞre litt penger tilbake til Krypto da. Kompis ringte meg i sted, anbefalte han Ä gÄ short BTC pÄ 6500, han cashet den inn nÄ, men hadde bare 2x i giring. Angret seg i hel :smile:

1 Like

Hva skjedde her da?
Har ikke vÊrt inne i krypto enda og har ventet pÄ et bra tidspunkt Ä prÞve litt. Denne droppen trigget meg litt kjenner jeg. :grin:

Her ble det liv, er vel snart pÄ tide Ä komme seg inn igjen nÄ. Sittet pÄ sidelinjen alt for lenge :smile:

RÞrer ikke dette enda selv om jeg var fristet - mÄ la det roe seg litt ned. FÄ daily ned litt mer pÄ RSI og jeg gÄr long :slight_smile:

Time to by BTC. Tenker dette er en last «shake out» fĂžr det snur. NĂ„ skal vi opp📈.

Bitcoin har klebret seg mot 6000 over lang tid for sÄ Ä bryte under pÄ enormt volum, og du vurderer kjÞp?? Jeg kan si med 95% sannsynlighet at den kommer til Ä nÄ 3000-4000 innen ikke altfor lang tid. Snu det pÄ hodet; i et bull scenario sÄ er dette akkurat en slik konsolidering mot en motstand du Þnsker Ä se fÞr den eksploderer opp pÄ enormt volum.

3 Likes

Helt enig med deg!

Teknisk har du jo helt rett. Men det gÄr ikke alltid sÄnn. Bunnen er omtrent nÄdd.

Du fÄr en pokerhÄnd utdelt i Texas holdem fÞr flopp, som viser 7 -2 off suit. Det er en person som har bettet fÞr deg, og du velger Ä trykke call. Det er akkurat hva du velger Ä gjÞre med bitcoin om du gÄr long nÄ. Trykker du short, istedenfor long, sÄ sitter du derimot med en pocket AA som utgangspunkt fÞr floppen deles ut. Om du foretrekker 7-2 fremfor AA, ja versegod kjÞr pÄ :facepunch:

1 Like

Hehe. Du slÄr meg der! Poenget er at vi har gÄtt sidelengs lenge. Det er bedre med en brÄ nedgang, for sÄ en brÄ oppgang. For den kommer. Jeg trader tydeligvis litt mer langsiktig.

Fasinerende og smÄtt utrolig at noen tydeligvis fortsatt lever i kryptobobla etter Ärets utvikling og avslÞringer


Men enig, interessant Ă„ gamble litt igjen om volatilitet tar seg opp!

Om vi fÄr en siste parabolic wave(bÞlge 5), sÄ bÞr den kunne nÄ over 100 000. Om det faktisk skulle skje, sÄ vil ikke den begynne fÞr mot slutten av 2019(da med en utbunning rundt 3000 i mellomtiden), og avsluttes rundt 2022-2023.

Det der blir litt sÄnn feberfantasier for min del


Aldri i verden om det kommer til Ä komme en ny og enda stÞrre mainstream hype for Bitcoins igjen! Og uten det vil ikke kursen kunne gÄ noe sÊrlig heller.

1 Like

Helt enig med deg, sÄ lenge det tekniske ikke endrer seg i 2019(enorme kjÞpsposter rundt 3000) :slight_smile:

Det er nĂ„r “alle” mener dette at det snur. :wink:

Jeg har target Q2 2019 for Ä begynne Ä akkumulere. Slik jeg ser pÄ det langsiktige chartet. Markup perioden kommer nok ikke fÞr i 2020 (Bitcoin halvening @cagey2 - les deg opp mann!) - og sÄ ny parabolic run.

2 Likes

Hvordan ser det ut for en rekyl opp pÄ kort sikt for ETH? Har ikke tilgang til pc, hva er rsi daily?

Hello Bitcoin, my old friend
I’ve come to trade with you again,
Because a vision softly creeping,
Left its seeds while I was sleeping
And the vision that was planted in my brain
Still remains
Within the sound of capitulation
 :smile:

Gikk inn pÄ 4865 her - med alt jeg hadde igjen pÄ traderkontoen pÄ Coinbase.

Let’s go!

5 Likes

Jeg tror at ved neste finnanskrise kommer krypto til Ă„ bli mainstream hype igjen.

1 Like

Lol, var ikke sÄ mye Ä hente der. Ut pÄ 4960.
FĂžler vi er nĂŠr en kortsiktig bunn da :slight_smile:

3 Likes