Diskusjon Triggere PortefĂžljer AksjonĂŠrlister

Kryptovaluta - Teknisk analyse 2019 (TA) 📈

PrÞver Ä fange kniven igjen! Inn pÄ 4269
 :slight_smile:

EDIT: nice catch igjen :slight_smile:

1 Like

Ut pÄ $4405. TÞr ikke sitte for lenge av gangen :smile:

3 Likes

LONGS gÄr parabolic opp og prisen gÄr ned. 3K next stop.

1 Like

Okh
R5ttmt5

  1. Listeelementm7m9iuio
  • Listeelementf

HÄper du ikke gikk all inn pÄ det der. Ingen vet hvor bunnen er. Jeg tror likevel den ligger nÊrmere 3k eller like under 3k et sted. Hvis vi ser historisk pÄ det, sÄ korrigerte BTC ca. 86% i 2013 (MT-GOX) og vi nÊrmer oss 86% under 3k.

2 Likes

Svarer pÄ min egen post jeg la ut for ti dager siden. Jeg trader personlig ikke bitcoin, men for de som gjÞr det, sÄ er fÞrste signifikante stÞttenivÄ ganske sÄ nÞyaktig 3000. 50% fall fra 6000, samt et omrÄde som har blitt avvist OG re-testet tidligerer(se chart) bÞr kunne gi en ganske kraftig bounce for de som foretrekker Ä fange flyvende kniver.

1 Like

Da den nÄdde 3000 sist var det vel ogsÄ i lÞpet av veldig kort tid?

Det jeg er mer redd for er at den langsiktige trenden ser ut til Ă„ vĂŠre brutt.

FÞler at vi wicker ned til 1.5k en gang i fremtiden. Tweezer bottom pÄ 1.8 k

1 Like

og $ETH

NÄr nÄdde den 3000 sist? Helt normalt at trenden brytes under konsolideringen av en parabolic wave, siden et typisk pulback her ofte er mellom 70-85%(se f.eks fallet fra 2013, trenden ble brutt der ogsÄ). Det som derimot er viktig Ä fÞlge med pÄ er om kjÞperne kommer inn(fÞlg med pÄ volumet rundt 3000 nivÄ). Men som nevnt over; hvis bitcoin skal bli et interessant case igjen, sÄ snakker vi fort en konsolidering som kommer til Ä vare ut 2019, hvor rangen kommer til Ä vÊre 6000 i Þvre sjikt, og bunnen der det snur (muligens 3000, men dette vet vi ikke ennÄ). SÄ min anbefaling er Ä titte pÄ chartet igjen mot slutten av 2019, og heller finne andre investeringscase i mellomtiden om du ikke Þnsker Ä kaste bort tiden din:)

Enig med deg. Er fantastisk Ä trade BTC nÄr det er sÄ volatilt som nÄ (har ikke tradet siden medio oktober da det var ganske dÞdt og sideslengs i mange uker) - men det er uaktuelt Ä ta noen long posisjoner her fÞr vi er tilbake i en bulltrend, og som du sier, det vil ta tid.

Ser vi 2013-chartet sĂ„ tok det ca. 1 Ă„r fĂžr vi begynte danne higher highs over ATH igjen. Sier ikke at jeg vil vente til vi bryter higher high over 20, men som minimum mĂ„ vi snu weekly for longs. Enhver som weekly chart for BTC bĂžr tenke seg om to ganger fĂžr man tror “bunnen” er nĂ„dd.

(Edit: er inne for en flip nÄ fra $3760).

1 Like

Liker divergence. Denne er ganske tydelig og har ikke hatt full effekt enda.

(Thight stop!)

Er dette bear flag, eller cup and handle, eller «cup and handle-bear flag»?

Kan skjÞnne at dette er gode forhold Ä jobbe i for en kortsiktig intradag/day trader;) Og som du nevner; et absolutt minstekrav for en langsiktig bitcoin posisjon er i det minste Ä se en bunn (SC som babyrage sÄ pent ville kalt det, gjerne etterfulgt av en ST/SPRING).

Ser jeg dette utover i 2019, sÄ hopper jeg gjerne pÄ for en god 30 bagger frem mot 2022 :slight_smile: hehe

1 Like

Jeg ser pÄ 4 timers chart og det er helt klart et bearflag - men, som du ser av mitt chart over har vi ogsÄ en bullish divergence, sÄ det er den jeg spiller. Daily RSI er pÄ ATL sÄ lenge som min chart historikk pÄ coinbase strekker seg. Jeg trenger den over 4hr 14 og 21 EMA (ca. $3900) fÞr jeg lar den stÄ Äpen over natten. ForelÞpig fÞlger jeg bare med og er raskt ute om den gÄr feil vei. SL ligger pÄ entry ($3760).

See what I’m saying? - men jeg er nok ute igjen snart om den ikke kommer seg over de EMAene.

Edit: Der var jeg ute :slight_smile:

1 Like

Fin oppgang for bitcoincashsv

1 Like

Absolutt. Er det andre enn meg som fĂžler at Bitcoin forks bare vanner ut krypto mer enn Ă„ tilfĂžre verdi?

“Bitcoincashsv”

Javel - sier meg lite med mindre jeg har satt meg inn i det. For folk flest er det forstyrrende med mange ulike Bitcoins.

3 Likes

Bitcoin cash er fork av btc og sÄ er bthsv og bthabc fork av bitcoin cash, skjÞnner hvorfor dette er forvirrende, men ogsÄ Veldig unÞdvendig for all del.

1 Like

Kan dette vÊre «head and shoulders, med target rundt 3200?

2 Likes