Diskusjon Triggere PortefĂžljer AksjonĂŠrlister

Kryptovaluta - Teknisk analyse 2019 (TA) 📈

Http://www.tradingview.com

Takk for link.

Da ble det brudd opp fra triangelet og -10% (stop / loss). Alfa Omega Ä bruke stop / loss nÄr man driver med giring. Kan fort bli mange % minus om det gÄr feil vei! :wink:

Ekstremt spennende med BTC nÄ. Den er utrolig thight. Kommer til Ä komme en bevegelse her ila. 1-24 timer, kanskje fÞr. Veldig usikker pÄ retningen - enten skal vi mye opp, eller mye ned
 :smile:

Edit: det ble pop opp!

NÄr sÄnn ca vil vi bryte opp eller nedtrenden? Som du har markert med rÞdstripe

Ut fra beregninger - maks 48 timer. Kan vĂŠre fĂžr.

Forutsatt at vi holder oss innenforbi denne trekanten.

Ja! Tenkte meg, det var noe sÄnt.
De neste 48timene vil VĂŠre, ganske spennende til hva vil skje btc :slight_smile:

2 Likes

Absolutt! Er du inne i BTC nÄ?

Hvis du ser pÄ Daily sÄ ser det ut til at vi kan teste den nedtrenden allerede i morgen. Men merk at det ikke er den STORE nedtrenden hvis det er den du tenker pÄ.

Dette er den andre bratteste av de to:


ATR er ogsÄ ladet for breakout fÞr helgen. Jeg tror vi skal opp (i inverse-chartet), og bryte motstanden ved 6 500USD. Burde vÊre ganske mye futt uansett hvilken vei dette gÄr, og jeg tror dette tilsier at vi endelig skal kunne bryte dette nivÄet, og bekrefte cup and handle. Dette vil indikere 3 000USD til sommeren.

3000 US$? eller 30000?

3 000USD om vi bryter 6 500USD.


Forresten er denne karen verdt en titt.

Og denne sammenligner dette krakket med 2014, veldig interessant teori.
4 Likes

BTC virker Ä vÊre i siget. PrÞver bare korte plays nÄ da farvannet er ukjent.

Long entry 100x giring pÄ 25% av portis.

1 Like

Personlig holder jeg meg utenfor til $7189 brytes(Bitfinex) som vil gi hÞyere daglig topp for fÞrste gang siden $11750. Eventuelt til brudd pÄ nedsiden, ser da pÄ $6500. Forventer lav volatilitet og volum frem til vi nÊrmer oss brudd pÄ ett av disse nivÄene.

SkjĂžnner deg godt. Er bare lurt Ă„ scalpe her - ekstremt risikofylt! Men gikk bra :slight_smile:

Entry og exit: (exit egentlig pÄ den lange grÞnne candlen rett fÞr ny candle kom).

1 Like

Det kraket i 2014, var ikke det mye pÄvirkning av Mt.gox krÊsjet?
Mt.gox Hendelsen skjedde i februar 2014

Helt riktig at utlÞser var forskjellig (selv om Mt. Gox uten tvil har hatt en slags pÄvirkning nÄ ogsÄ). Allikevel er et krakk et krakk, og det er fundamenter og det tekniske aspektet som avgjÞr hvor brÄtt krakket er. Denne teorien tar i utgangspunkt at mange av disse aspektene er like, da bullrunnet ogsÄ har likheter. Er definitivt ikke noen garanti for at ting spiller seg ut likt, men en interessant teori Ä ha i bakhodet, da historie ofte kan gjenta seg i slike scenarioer. Videoen er jo forÞvrig fra 5. mars, sÄ han har da ikke bomma sÄ voldsomt.

1 Like

ja! Var en til som var inne pÄ det med 2014 nedgangen, ogsÄ nevnet at mulig vi ser samme scenario vil skje igjen nÄ.

Men blir moro Ă„ senere i dag, om vi passerer (1d)chart 200sma, eller om vi faller fortsatt nedover.
Viss ikke binance viser helt feil pÄ chartet.
Ihvertfall Eth og Neo har passert den, ltc, bcc og btc er under fortsatt.

Passer fint at jeg stort sett er opptatt i morgen da. SÄ mye stirring pÄ chartet for ingenting, sier ifra nÄr jeg ikke fÞlger med, breakout-garanti
 :laughing:

1 Like

:laughing: Ser den, derfor du mÄ ha appen til Tekinvestor. Isteden for Ä fÞlge med, sÄ fÄr du vasler fra hvem som kommenterer her, SÄ er du greit oppdatert :smiley:

Superb app @pdx :smiley:

1 Like

Den appen burde nok vÊrt bedre markedsfÞrt, men nÄ ble jeg endelig oppmerksom pÄ at den eksisterer. Da var vi good to go allikevel. :ok_hand:

1 Like