Diskusjon Triggere PortefĂžljer AksjonĂŠrlister

Kryptovaluta 💰 (Part 1)

Artikkel i Fortune Magazine

1 Like
1 Like

Banks adopting blockchain ‘dramatically faster’ than expected: IBM

1 Like

ETHBTC Long , symmetrical triangle one after another

1 Like

FXOpen Becomes First Retail Forex Broker to Accept Ethereum Deposits

1 Like

Janet Yellen uttaler seg om blockchain under en hĂžring den 28. september 2016

Starter pÄ 02:29:20

1 Like

Called a fund management platform for the decentralized economy, ICONOMI, an Ethereum-based investment fund for cryptocurrencies and blockchains, has raised over $8.9 million in operational capital and equity through an Initial Coin Offering (ICO). ICONOMI raised $3 million in the last three days alone of its ICO, which closes at 4 p.m. EST today.

https://www.cryptocoinsnews.com/ethereum-based-investment-fund-iconomi-raises-over-8-9-million-in-ico/

1 Like

Kursen ligger pÄ 13.20 USD nÄ, bryter den opp gjennom 15 i lÞpet av de neste ukene vil det gÄr fort videre opp derfra tror jeg. FÞler meg egentlig litt for lett lastet her.

3 Likes

Jeg sliter ikke med det problemet ;D

2 Likes

The Run Begins: Deutsche Bank Hedge Fund Clients Withdraw Excess Cash

1 Like

Er det snakk om millionbelĂžp? :slight_smile:

Hva har dette Ä gjÞre med kryptovaluta? Folk henter jo penger som stÄr i depoet hos Deutsche fordi man er redd at hele banken skal gÄ under pga erstningskravet i USA.

Trygg havn nÄr tilliten til bankene gÄr under

1 Like

Her er det vel heller et erstatningssÞksmÄl som slÄr ut enn at tilliten til bankvesenet er over.

Det tror jeg ogsÄ, men det kan tolkes pÄ flere mÄter. NÄ mÄ stadig statene trÄ til for Ä hjelpe bankene, og det blir fÞrst et problem dersom tilliten til statene svekkes. Dette er et reelt problem i noen land og kan sÄ klart spre seg til den vestlige verden, men vi har enda ikke nÄdd dit.

1 Like

Utfordringen for DB ( ja vet at deutsche bahn bruker den forkortelsen). Er jo at Staten ikke vil hjelpe. Alle forventer at staten kommer Ă„ hjelper, men selv insidere sier at staten forventer at aksjonĂŠrer og obl. holdere skal blĂž fĂžrst.

Ja, men alle forventer at staten kommer nÄr de har blÞdd nok

1 Like

Og det gjÞr den nok ogsÄ, blir nok litt som i Norge pÄ 90 tallet ( og faktisk USa etter 2008). Staten redder, og fÄr veldig god gevinst pÄ sikt.

Er det Kraken.com dere bruker for Ă„ handle Ethereum?

3 Likes

Ja, med SEPA overfĂžring i eur

2 Likes