Diskusjon Triggere PortefĂžljer AksjonĂŠrlister

Kryptovaluta 💰 (Part 1)

Det er mulig, men vi har 3 tidligere bunner pÄ 7, sÄ vil tro at det er god stÞtte her. Men enig i at et eventuelt videre brudd ned her vil nok vÊre negativt ja.

Hva nÄ, ned mot 3 usd
 ?

Har den brutt ned igjennom 7?

3 er vel det eneste stÞttenivÄet som vises i grafen du postet over. men den ser ogsÄ svak ut


1 Like

Ja, sterk stÞtte fÞrst rundt 1usd nÄ. Vi fÄr se. Blir stadig mindre sum Ä tape :slight_smile:

PĂ„ tide Ă„ skaffe seg kraken konto :grin:

2 Likes

GÄr den ned til 1 blir det jo noen kroner Ä tjene bare opp til tidligere topp pÄ 21, kan ikke se noe fundamentalt som har forandret seg, bortsett fra forventede barnesykdommer.

1 Like

Har ikke noe med den “accidental hardfork”-en som oppstod forrige uke Ă„ gjĂžre? Manglende tillit til valutaen?

Aner ikke, tror det bare er markedets dynamikk. Bitcoin har hatt noen voldsomme ras pÄ vei oppover, og det trigges alltid av noe. Her begynte det med DAO og som fulgtes opp av hackerangrep. Men min tolkning er at dette er barnesykdommer som er nÞdt til Ä oppstÄ med en ung teknologi, men ikke noe som forandrer det langsiktige caset.

1 Like

Sitter uansett ikke i ETH for Ä tjene 10000,- pÄ noen mÄneder. Sitter her for at mine 13.000,- skal bli til flere hundretusen pÄ noen Ärs sikt, samt for Ä lÊre meg bedre Ä forstÄ dynamikken i kryptovaluta generelt.

Enig i det du sier om barnesykdommer, og sÄ lenge den underliggende teknologien er bedre enn hva som finnes pÄ markedet fra fÞr, sÄ burde etterspÞrselen Þke pÄ sikt.

2 Likes

Kan man kjÞpe eth direkte nÄ eller? Fikk lyst til Ä vÊre med :slight_smile:

1 Like

Det tar litt tid, du mÄ Äpne konto hos kraken, og sÄ gjÞre en SEPA overfÞring, for litt stÞrre belÞp mÄ du ogsÄ sende inn scannet pass.

1 Like

Datt av pÄ sÄpe overfÞring :stuck_out_tongue:
Da venter jeg. Takk for svar

1 Like

Her er de beste plassene Ă„ fĂžlge med for nyheter om Ethereum:

3 Likes

SEPA er ikke sÄnn fryktelig komplisert. Jeg har DNB og der mÄtte jeg ringe inn for Ä fÄ aktivert det, deretter er det bare Ä velge SEPA fra en liste nÄr du skal overfÞre penger til utlandet og taste inn adresse, referansenummer og navn pÄ en tysk bank nÄr du overfÞrer. For meg var det inne dagen etter fÞr klokken 12.00.

3 Likes

Ser ut som det var et falskt brudd ned, opp pÄ 7.35 nÄ.

1 Like

Satser pÄ bulltrap :wink:

1 Like

Det har vÊrt en heftig rekyl pÄ ETH siste dÞgnet.

3 Likes

Greit om du har litt info om denne heftige rekylen. er den pÄ 1% , 2%, 10% etc.

“heftig” er ganske relativt.

Heftig og heftig, alt er relativt ja :slight_smile:
Opp 18.77% siste 24 timene.

3 Likes