Diskusjon Triggere PortefĂžljer AksjonĂŠrlister

Kryptovaluta 💰 (Part 1)

Og utsikten er sÄ pen her oppe :slight_smile:

Tok litt lenger tid enn jeg trodde/hÄpet, men er glad det er sÄ tungvint med skatt Ä trade ETH, hvis ikke kunne jeg ha tradet meg bort pÄ veien.

2 Likes

Hvorfor anbefaler du VeriCoin da?

Kjenner jeg blir litt lei for at de aldri har laget et ETN. Slik at det er mulig Ä kjÞpe det uten Ä fÞle at man mÄ ta et studie fÞrst. Jeg er nok bare litt for lite IT interessert. Skulle gjerne vÊrt med for jeg har jo ville kjÞpe hele veien. Godt at dere soper inn da i hvertfall. SÄ har dere rÄd til Ä kjÞpe mer funcom snart :slight_smile:

3 Likes

Fordi de jobber hardt og det ryktes at de har noe snacks pÄ trappene.

  • De har nettopp engasjert et markedsfĂžringsfirma som skal hjelpe dem med Ă„ fĂ„ ord ut om VeriCoin og Verium. Det er en markedsfĂžringskampanje som vil starte om ikke sĂ„ veldig lenge.
  • Jobbes ogsĂ„ med Ă„ utvikle en iOS og Android app som vil muliggjĂžre en enklere bruk av VeriCoin og Verium via sosiale medier.
  • Optimalisering av Verium miner er ogsĂ„ noe jeg vet jobbes hardt med i disse dager.
  • Ny nettside er nettopp blir laget og det vil komme mer der etterhvert
  • Det er stadig vekk forbedringer i sikkerheten og effektiviteten i VeriCoin
  • VeriCoin og Verium utvikles som mĂ„l Ă„ fĂ„ det ut i mainstream og ikke bare for ren pris spekulasjon
  • De har en solid plan for Ă„ vokse brukerbasen i VeriCoin Ăžkosystemet

Ellers kan du jo bare besÞke nettsiden og lese deg litt opp om VeriCoin, Verium og gutta bak dette konseptet. De har holdt pÄ i en god del Är nÄ og man kan trygt si at de ikke er ute etter ren spekulasjon som veldig mange andre altcoins er bygget pÄ.

http://www.vericoin.info/

Bitcoin og ethereum. Sleng pÄ Veri foran sÄ har du en konkurrent. HÞres ut som scam lang vei.

Gratulerer @holmes med ett. Deler @morti sitt syn da jeg ogsÄ ville inn fÞrste gangen du nevnte de

1 Like

Antall transaksjoner Ăžker

https://etherscan.io/chart/tx

2 Likes

Det er nok en god blanding av forskjellige ting

Fundamentalt er vel Ethereum caset sterkere enn Bitcoin?

1 Like

Virker som det er kameraten til han som shortet ETH pÄ 10 dollar?

@Larsen , jeg vet bare at hvis jeg hadde tatt rÄdet til @holmes for en uke siden hadde jeg doblet pengene. 2 uker siden, ca 3 dobling. Har du noen gode rÄd bortsett fra Hugo games? Bestandig bra med gode rÄd, og ikke surmagede, bitre usaklige gubber som f.eks pÄ Hegnar vet du :slight_smile:

Ja Bitcoin har stagnert, og Ethereum er pÄ vei til Ä ta over, dette er grunnen til at jeg har investert i ETH. NÄ viser markedet vei.

2 Likes

Flotte greier. MĂ„ ha noe mer Ă„ investere i, og Ă„ reinvestere Nano-gevinsten med etterhvert :laughing::+1:

Ja. Er 1/3 av det som er maks mulig i Bitcoin nÄ 

1 Like

@Larsen er noe feil med innleggene dine, alle blir slettet.

2 Likes

Logaritmisk chart ETH USD

1 Like

PĂ„ tide jeg tar frem denne godbiten igjen :slight_smile: Opp mot 2.0 GH/s :smiley:

1 Like

jo takk for at du vekket gamle tanker. Antminer s9 sÄ meget potent ut

Hvis du kjÞper en Antminer s9 sÄ skal det litt for Ä tjene tilbake det denne enheten koster dog, men ja den er ganske heavy den.