Diskusjon Triggere PortefĂžljer AksjonĂŠrlister

Kryptovaluta 💰 (Part 1)

Har gÄtt mye opp denne! Er altfor usikker pÄ hva som er verdien i denne/Ärsaken til den enorme oppgangen, derfor jeg ikke har investert der enda. Men synes det er flott at dere som er inne her gjÞr det bra! :smiley::+1:

1 Like

short story: ethereum vokser, men bitcoin stÄr og stamper

2 Likes

46 dollar :rocket:

2 Likes

ETH BTC, ser ut som det er litt Ä gÄ pÄ her

1 Like

Årsaken til at Etherum gĂ„r opp er forbigĂ„ende etter min mening. Grunnen til ETH gĂ„r opp er at nĂ„ som bitcoin hardfork er sĂ„ usikkert og viss det blir en hardfork og BTU grunderen som sitter pĂ„ flere tusen BTC kommer da til og dumpe dem - ikke spekulasjon, han har uttalt seg klart og tydelig om dette, samt minerene som gĂ„r over og suspekt hashrate drop i BTC er det som gjĂžr at BTC kursen nĂ„ stagnerer og btc blir pumpet over i ETH pga vell
meningen med alle ALTs uansett hvilke verdier de har og hvor implementert de er er og fĂ„ mer BTC, det er vell kort oppsumert bottom linen , det har det vert siden starten
sĂ„kalte pump n dumps.

NÄ er det ett fÄtall ALT som er mer en pump n dump, og de har stÞrre planer som feks ETH, men det er viktig og huske pÄ at BTC er kongen pÄ haugen, uansett hvor mye man Þnsker og ta del i den evetuelle neste bitcoinen, sÄ er det kun en bitcoin. Jeg sier ikke ETH er en pump n dump, men det er helt klart at interessen nÄ er pga usikkerheten i BTC og ikke annet. Minerene blir nÄ straffet i form av BTC prisen som avtar, og dette vil kunne vÊre positivt mtp at jo lenger ned den gÄr , jo fÊrre er det som vil vÊre med pÄ en hardfork, nÄr usikkerheten reflekteres hardere i prisen pÄ btc

Ethereum er ikke en “pump and dump”. Bitcoin er AltaVista, mens Ethereum er Google.

2 Likes

som du ser har jeg skrevet ferdig innlegget nÄ, og jeg mente ikke ETH var en pump n dump
jeg beskrev mer grovt ALTs som marked.

Men den sammenligningen der , dog din egen mening, er bak mÄl spÞr du meg :stuck_out_tongue:

Tiden vil vise


1 Like

Er det hÄp for bitcoin dersom de gjÞr en hard fork og mer moderne tankegang fÄr gjennomslag?

@watts
Denne bĂžr du lese:

1 Like

Siden sommeren 2016 har jeg vÊrt relativt sikker pÄ at alt hÄp er ute for Bitcoin.

1 Like

http://www.coindesk.com/un-group-advances-ethereum-aid-tracking-pilot/

Hvor lang tid tok det fÞr dere fikk godkjent tier 3 pÄ Kraken? Litt blanda fÞlelser Ä se den stige nÄr jeg kun har fÄtt satt inn minibelÞp :confused:

Ny ATH!

52,89 USD.

3 Likes

PokkeratÊikkekjÞptepÄ20somHolmesanbefalte


Eller 8?

5 Likes

Eller 7.5. Ser jeg var litt for pessimistisk med kursmÄlet.

4 Likes