Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Kryptovaluta 💰 (Part 1)

Da utgjør ETH et større kakestykke nærmere bestemt har andelen gått fra 8% til 19%, og hele kaka har dessuten vokst med 91%

2 Likes

Etherum blir vel mer som yahoo. Kryptovalutaens google er ikke lansert enda.

Tipper du tar feil.

1 Like

Raiden Network IoT Demo. Enabling high speed asset transfers for Ethereum.

Jeg har nettopp fått øynene opp for Ethereum og vurderer å gå inn med litt her. Har derfor noen spørsmål til dere som har fulgt dette, setter pris på alle svar.

  1. Jeg tenker å handle gjennom etoro. Ser flere her bruker Kraken, hva er grunnen til det?

  2. Hva er potensialet her på kort og lang sikt?

  3. Hva er nedsiden på kort sikt? Ser kursen har gått voldsomt, kan den raskt falle 50-80%?

Vet ikke med oppside og ned side, men anbefaler deg å lage bruker og bli verifisert før du tenker å sette inn penger. Slik at dette er klart før du evt har lyst til å sette inn penger. Har tatt over halvannen uke for meg og er fortsatt ikke verifisert. Kjipt å begynne med dette etter du har bestemt deg for å sette inn. Utelandsoverføring tar et par virkedager, men det slipper du jo ikke unna uansett.

Takk for svar, Marqviz.

Er det Kraken du snakker om her? Hva med eToro, har du noe kjennskap til det?

Nei, kun brukt kraken etter anbefaling herfra. Den virker å funke fint den.

I følge etoro.com har de følgende velkomstbonus ved førsteinnskudd:

Silver $1,000- $4,999 $200
Gold $5,000- $19,999 $1,000
Platinum Over $20,000 $4,000

Er det noen som har kjennskap til dette? Kan det stemme at man får 20% av innskutt kapital? Virker absurd… Og i så fall, hvilke regler gjelder rundt dette? Er det for eksempel regler på når man kan ta de ut?

Synes det høres sketchy ut med “velkomstbonus”, ville heller valgt Kraken

Husk at ETH er svært volatil, den har gått fra 10 til 15 og ned til 6 mens jeg har eid den, og nå opp til rundt 50. Jeg tror den har mer å gå på, men jeg kjøper ikke her. Hvis du ønsker å kjøpe ville jeg tatt forsiktig her, og så enten snitte opp eller ned ved neste større dipp. Om det er fra 200 til 100, eller 60 til 25 vet vi ikke.

På lang sikt så er det fortsatt betydelig oppside dersom ETH fortsetter å utgjøre en større del av total kryptovaluta “market cap” og i tillegg tror jeg total verdi av kryptovalutaene vil stige.

3 Likes

Styr unna etoro, end of discussion. Det er lett shady.

1 Like

god lesning, men artikkelen har en hint av jeg brant meg hardt på kurs inngangen så nå prøver jeg å være først på stasjonen for neste tog, på en måte :smiley:

Men tiden vil jo vise som du sier selv, personlige så har BTC vert veldig profitabel for min del, var med fra 195$ til 1100 og ut og inn igjen på 285 og ut nå på 1200 igjen, så jeg er veldig glad i btc, men nå snakker vi vel mer om fremtiden, noe jeg også tror at ved en hardfork som nevnt så vill ETH få midlertidig moment slik som nå, men det vil avta viss støvet forsvinner rundt hardfork og den ikke skjer .

Uten forandring stagnerer bitcoin, så jeg er usikker på konklusjonen din. Et dynamisk og foroverlent bitcoin community som gjør de nødvendige valgene, selv om de kortsiktig kanskje ikke er populære, er det jeg frykter mest som ETH eier.

1 Like

Jeg har nå doblet pengene mine i VeriCoin :smiley: Var inne på 0.00002543. Mye spennende denne sommeren.

How Blockchain Tech Will Create a Distributed Future for the Energy Sector

http://www.nasdaq.com/article/how-blockchain-tech-will-create-a-distributed-future-for-the-energy-sector-cm766155

STyr unna etoro, det er SHADY side. Lett å sette inn penger… tror ikke det er så lett å få dem ut igjen :wink:

Kanskje vi skal lage en egen blockhain tråd?,

Edit : Mekka en blockchain tråd på innsider forumet. La ut endel dokumenter rundt temaet.

Is Ethereum The Better Blockchain Technology?

http://www.futuretechpodcast.com/podcasts/is-ethereum-the-better-blockchain-technology/