Selv om det har vært mye kritikkverdig i Lifecare så betyr jo ikke det at ALT de gjør er bs. Lifecare er faktisk den enkelt aksjen jeg har tjent mest på opp gjennom.
Sitter foreløpig rolig med mine 100k aksjer med snitt 1,63…
Selv om det har vært mye kritikkverdig i Lifecare så betyr jo ikke det at ALT de gjør er bs. Lifecare er faktisk den enkelt aksjen jeg har tjent mest på opp gjennom.
Sitter foreløpig rolig med mine 100k aksjer med snitt 1,63…
Alt Lifecare gjør er BS. Men det betyr ikke at man ikke kan tjene penger på en drittaksje.
Forsåvidt er volumte idag rimelig tynt. omsatt for 370.000kr.
Du har tjent mest på den aksjen nettopp fordi det de har gjort er bs. Børsmeldt falsk informasjon som folk har blitt lurt på.
Hadde aldri følt meg vel som long i life. Ikke en gang om det tilfeldigvis var penger å tjene. Fordi det hadde sagt mer enn tusen ord om mitt investeringsrasjonale på generell basis.
Tynt volum? Omsatt for kr 536 700 på 75 min. Det kan du ikke kalle tynt volum. Langt over gjennomsnittlig daglig volum de siste 3mnd på 75 min…
Det er som å investere i krypto, man gir faen i at selskapet er gjennomført råttent, og gambler på at det finnes andre idioter som vil gamble i papiret.
Eu støtten de mottok er selvfølgelig ikke basert på fake info. Men helt enig i at det har foregått mye kritikkverdig.
Tydelig at Lifecare engasjerer;-)
Scam engasjerer. Som seg hør og bør.
Mulig at Life kan ha lært av “tullet” i 2020 og inn i 2021. Lite info i det siste og muligens kan det tolkes bra?
Aksjonærene får håpe at selskapet bruker tiden og pengene på kjerneproduktet og bygge reelle verdier .
For øvrig er selskapet nå neste gratis og teknisk, om en skal legge noe vekt på det, så har kursen brutt igjennom motstandsnivå.
At en slik pennystock lett kan doble seg skal en ikke se bort fra om det kommer noe nytt om produktet som det er substans i,- uansett historikk - men ledelsen balanserer nå på line og fallet blir dypt om det blir mer useriøsitet.
Ser faktisk ut til at Lifecare er i ferd med å stå opp fra “de døde”.
Nytt styre og ny IR K Hereid har tydeligvis fått ting på stell. Nå virker det som om all fokus er der det skal være på produkt- og sensorutvikling. Borte er deutche sweinepelse og en lite seriøs styreleder som stakk etter å ha blåst opp og fått realisert noen mill i egen lomme. Bra rydda.
Fortsetter det slik kommer tilliten tilbake i aksjemarkedet og kanskje var det tegn på det vi så på kursen i dag.
Patenter og produktet er der og kliniske tester er like rundt hjørne. Kanskje en aksje å se på i tiden fremover???
Rører ikke selskapet med ildtang. I sær ikke så lenge Joachim Holter sitter i sjefsstolen.
Det kom en reaksjon ja som ikke var uventet. Har sett mye skepsis til han. Han har nok medansvar han også for fadesene og feilprioriteringene i 20/21. Det beste tillitsmessig hadde nok vært om de største aksjonærene hadde byttet han ut. Tillit er viktig i aksjemarkedet så å få inn en ny leder med blanke ark burde være en sak for styret og kanskje burde han forstå selv at han burde trekke seg om han vil selskapet og aksjonærene beste. Noen ganger bygger det seg opp en misforståelse om at personer er uunverlige. Det er feil. Trenger man hans bistand i enkeltsaker så kan han nok engasjeres inn som konsulent. Det er farlig å undervurdere tillitsaspektet i aksjemarkedet - og det kan bli dyrt i lengden.
Tidenes dårligste rykte på Lifecare.
Makan til nolduser som tullet det til… burde gått av på dagen.
Virkelig synd at teknologien lider pga. dette.
De har ikke noen teknologi.
Hei!
Noen som vet når hurtigtesten og millions to market er i gang? Dette begynner virkelig å drøye ut!