Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Lifecare (LIFE)

For ca 1 mnd siden hentet de 45 mill i emisjon.

Liker forsiden på https://lifecare.no/

“The Sencell Glucose sensor is planned for market launch in 2023”. At kursen er så lav som nå begriper jeg ikke. Når market launch skjer så står kursen i kr 10+.

Ja, KAN bli forsinkelser osv osv. Men å ta noen lodd til så lave kurser som vi ser nå - med en mcap på ca 250 mill ved kurs 2,14 tror jeg kan være en en av tidenes investeringer.

Folk som selger nå på lavt 2 tall har i hvert fall ikke skjønt en pøkk. Som å gi seg når 100m gjenstår på 10000m… Trenger penger til julegaver?

Du kjenner tydeligvis ikke til hvor useriøs ledelsen har vært i dette selskapet?

5 Likes

Er det ikke kun Holter som har en del tvilsomme saker i bagasjen, eller er det andre i ledelse/styret også?

Vel, Lifecare er den aksjen jeg har tjent mest på. Enig i at de har hatt “uheldige” sideprosjekter som covid testen via Digital Diagnostics, der de lovet mer enn de kunne holde. Sencell derimot har de jobbet med i ca 15 år, bygget stein for stein og mottatt EU støtte på mangfoldige millioner. Blir produktet CE godkjent vil kursen gå mye, og blir produktet en hit så snakker vi lett 10x.

Lifecare Q3 report and webcast - Newsletter

Lifecare satser i Storbritannia: – Kompetansen trekker oss dit — MedWatch

Information from Lifecare – November 2022 - Lifecare

Ren spekulasjon fra min side, men tenker at nå som lansering av Sencell stadig kommer nærmere så vil det etterhvert komme kjøpsanbefalinger fra analytikerkorpset. Hva blir kursmålet - kr 6,10 eller 12 ?

Forrige topp var vel rundt 5 kr. I første omgang spørs det om det klarer å strekke seg opp igjen

Reminder - Lifecare Q3 financial and operational update

Lifecare Q3 2022: All-time high revenue

Et farmaselskap som tjener penger ihvertfall. 7 millioner i minus, så lite sannsynlig med noen emisjon.

Lifecare - Letter from the CEO

Lifecare newsletter

1 Like

Sensor longevity breakthrough in Lifecare

Kommer vel en dump snart da, fra styreleder, daglig leder eller noe som det pleier; fake news.

Important week for Lifecare in Berlin at the 16th International Conference on Advanced Technologies & Treatments for Diabetes

Er det sånn å forstå, at det er det dere forventer når det kommer nyheter fra selskapet?

Jeg bare spør. Jeg er ny her inne, og er ikke selv investert i Life akkurat nå, men liker godt selskapets teknologi, og de nyheter som har skjedd i det siste. Uavhengig av dump som du sier at tydeligvis skjer, så ser jeg på selskapet, og det virker veldig inntresant over litt lenger tid. Kursen har gått en del ned den siste tida, og hvis det har skjedd på grunn av din ovenstående kommentar så er jo det veldig leit. Når jeg går inn igjen i selskapet, for det gjør jeg nok, så er det i påvente en betydelig større endring.

Så lenge Joachim Holter er ceo bør du aldri investere i dette selskapet.

I teorien er dette et bra selskap, og saken er god. Men de har dessverre en track-reckord som går ut på å komme med store nyheter (som man ikke har noen som helst bevis som underbygger) for så å dumpe aksjer i markedet på høy kurs etter den «gode» nyheten. Styreleder er byttet ut, men jeg ville ikke puttet penger i. De har tydeligvis klart å lure til seg litt penger fra EU, som er bra for selskapet, neste gang er det deg de skal ha penget fra. Animasjoner kan alle lage.