Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Lifecare (LIFE)

Lifecare sensor longevity experiment concluded: 6 months operational lifetime

Så lenge Joachim Holter er CEO så er det bare å holde seg langt, langt, langt unna.

2 Likes

Hei jeg har nettopp funnet ut om Lifecare. Syns det ser ut som en god innkjøps pris nå for under 2kr. Kan du prøve å overtale meg for hvorfor jeg ikke burde invistere?

Ta jobben selv og bla tilbake til våren 2020. Les derfra og et år frem i tid. Fokuser særlig på sensommeren/høsten 2020. Hint: bevisste løgner og skruppelløs haussing som tok kursen til himmels på fullstendig sviktende og oppkonstruert grunnlag. Var vel også noen innsidesalg og interne disponeringer av den heller tvilsomme sorten.

Bør i tillegg nevne at Holter gang på gang har forsøkt å forsvare kursen på forumet Xtrainvestor under anonymt nick. Svært amatørmessig og ble tidlig avslørt.

har han bruker der inne ?

kaller seg vel greeninvestor eller noe i den duren.

1 Like

GreenInvest

Kan han ikke straffes for det? Skulle ikke hatt lov å være notert på EuroNext når de holder på sånn…

Bare å holde seg borte. Test i salt vann (in vitro) sier ingen ting om egenskapene til sensoren. Hvorfor avsluttet de in vivo testene så tidlig?
Generelt så er det saltbalansen i kroppen som varierer veldig mye og det er den som driver det osmotiske trykket. Glukosebalansen er mye tregere og selv om de er et mye større molekyler vil en osmotisk membran bli sterkt på virker av salt/vann balensen. Har noen sett noen som helst in-vivio målinger fra Lifecare?

Lar seg nok ikke bevise sånn helt uten videre. Men fremstår rimelig opplagt.

vet man at det er ham da ?

Vel, de som har lest forumet der over tid, synes å være rimelig sikre på at det er han.

Ja, for det var ting som kom frem som ingen andre enn han selv kunne vite (i forhold til emails osv som folk hadde sendt).

Så: 6mnd in vitro er ikke nødvendigvis 6mnd in vivo? Hvorfor tester de på den måten da og hva vil de kunne oppnå med å teste på den måten?

Lifecare 2023 semi-annual report and webcast

Noen som sender inn spørsmål om gamle dager fortsatt gjelder? De samme folkene er no der

Towards market readiness

Lifecare - Sanofi Product Development Agreement Update

Betyr dette full/delvis dekning av utviklingskostnader mot global markedstilgang fra lanseringsdato?