Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Lokotech group AS

Har sett over hele top50 listen, og det er faktisk rimelig stygt. Tror samtlige storhausere har dumpet hele beholdningen.

1 Like

Her er de største salgene på onsdag. Håper @pdx synes det er greit det deles. Dette bør være offentlig informasjon.

5 Likes

Yngve Bolstad også ja :sweat_smile: :rofl:

Skulle ikke mer til enn å legge til bildet og skrive: “Største salgene”

og vipps var man kastet ut av face-gruppen

1 Like

Er du overrasket? De har jo skrubbet gruppen for poster som virker negative på hauserene.

1 Like

Hvem som er storhausere på den listen der om jeg kan spør?

Kanskje det er pga Kara Zafer at jeg kom meg ut igjen av CO2 CapSol i pluss :stuck_out_tongue:

4,5 og 8 er vel blant de verste

3 Likes

Hva skjer i Harmonychain i dag. Litt av et rally.

Pump før den klassiske dumpen ser det ut som.

De skrev at deres ASIC fungerte helt utmerket bortsett fra det faktum at ytelsen måtte opp. Noen som vil drodle rundt hvorvidt man kan stole på dette? Hva er sjansen for at de vil lykkes? Er det vits å doble om man ser 0.25 kr. pr aksje i Oktober for eksempel?

Jeg er verdens raskeste løper. Jeg må bare få opp tempoet litt. Fin sammenligning

1 Like

De bedret hash efficiency vs power consumption. Så her er de bedre enn tidligere prognosert. Om de produserer denne så vil de være best i verden på hash pr power consumed. MEN, de kan jo ikke praktisk selge dette om det medfører de må ha 10 ganger så mange ICs i sin enhet som konkurrentene. Dette er spørsmålet. Hva tror dere? Er det vits å doble? Hva er sannsynlighet for at de vil klare dette?

Det dobbelte av 0 er vel fortsatt 0… Bare å holde seg unna til de eventuelt har noen bedre nyheter… Heller komme seg litt sent inn enn å tape alt

1 Like

Pr nå har de fortsatt ikke et produkt, alt de kommer med alt de sier og alt de påstår er forsatt kun teoretisk.

Har du troen dobbler du, er du fornuftig tar du tapet.

Ordet du leter etter er simulering. Også oljeselskap simulerer produksjon før de borer produsenter og starter olje produksjon. Så justerer de brønnene basert på simuleringene til de er fornøyde og har et optimalt utgangspunkt. Noen gang kjører de hele ensembles av simuleringer og tar utgangspunkt i sannsynlighetsfordelingen for de forskjellige utfall. Man nekter ikke diskusjon og kaller det for teoretisk selv om det er simulert. Å simulere krets design som alt annet er vanlig praksis. Ja, det fysiske produktet kan avvike litt og også komme med en gal yield på hvor mange som må kastes osv… men like fullt simuleringer er noe alle industrier bruker før produksjon.

derav mitt spørsmål . gitt deres simulering, hva er sannsynligheten for at de kommer tilbake og melder noe i retning av “problem fixed”, eller “problem mitigated”?

Jeg tror de melder at de kommer til å satse på noe annet fordi prisene på minere er falt så kraftig at de ikke klarer å gjøre det lønnsomt.

Så henter de mer penger og hypen er igang igjen.

1 Like

minere har falt ja… men er ikke det bare de gamle energi sløserne? Har 2021/2022 ASICs også fallt?

Bruktprisene har falt så mye at den største aktøren i markedet har stoppet og redusert produksjonen sterkt på mange av de nye effektive modellene.

Så “energi sløsere” er tydelig hot når prisen er lav nok. Og det står forsatt 500k minere i Kina som leter etter nye eiere i vesten.

1 Like

hmmm… verdt å følge med på da.

Lite harmoni i Harmony omdagen.

https://newsweb.oslobors.no/message/538357