Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Lokotech group AS

Dobble down i går hadde vært fint sikkert :wink:

1 Like

Hvis du enda har troen så dobbler du. Men selskapet drepte jo akkuratt all fremtidig guiding og sa vel basically at de ikke vet om de kommer til å tjene penger eller omsette for noe i overskuelig fremtid.

1 Like

Skjønner virkelig ikke hvordan den meldingen kunne tolkes så positivt at denne skulle gå så kraftig opp…

Ganske enkelt, sitter endel tradere å satser på at det finnes folk som ikke leser meldingen kombinert med at FA laget positiv artikkel.

Se der ja…hadde ikke sett den artikkelen :upside_down_face:

Tradere vet at dette er tradingaksje - even greater fool

Så videre opp i morgen?

Selskapet er søppel, tradere utnytter fomo og kan dra den langt opp om de ønsker.

2 Likes

Der kom dumpen alle viste kom.

Du mener… Der prøvde noen seg på en dump ?

Den var ned 12%, gikk masse volum. Ser ut som noen tok exit etter en vellyket pump.

Kanskje noen håpefulle? Noen som håpte på å påvirke kjøpsinteressen?

-3% etter 80% opp i går tror jeg ikke er unormalt.

Altså de som stod bak pumpen igår kom seg ut med et megavolum.

aksjen koster under krona. ikke akkurat store verdier som strømmer frem og tilbake her :slight_smile:

Ser fortsatt ut som noen dro en grei sum på en enkel pump.

jeg er fortsatt uenig i ordbruken. Hvis aksjen finner feste langt langt over tidligere mcap så er det ikke pump eller dump. Aksjen har funnet sin verdi etter denne nyheten. :slight_smile:

Hva er det egentlig du ser i dette selskapet som ingen andre her inne ser?

1 Like

10 Megahash pr Joule er veldig bra.

Det skjønner alle her inne også. Jeg bare tror at det er slik at mange tenker på lederne i dette selskapet som tullebukker og at de derfor ikke tror på 10 MH.

Og det tror du er gjennomførbart, når du ser alt som har kommet fra de så langt?

1 Like

Nei, ikke nødvendigvis. Men jeg tror det er slik at der dere ser dette som 100% sikker fiasko, så tenker kanskje jeg at det er 65% sikker fiasko. Mao, kan det være en liten mulighet for at noen faktisk tror på dette og at man påfølgende kan få se voldsomme verdiforandringer i aksjen om noen større vil inn.

Om de faktisk kan levere 10 MH/Joule mens prisen fortsatt er nogenlunde normal så er selskapet verdt mye… Må bare si igjen at jeg tviler på at de klarer levere. men helt sikker er jeg altså ikke.