Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Lytix Biopharma

Det ser ut at aksjen har begynt å røre på seg :nerd_face:
Man kan hypotesere at siste ukers internasjonale presentasjoner kunne ha vekket oppmerksomhet, og at det snart blir fart på kursstigning :crossed_fingers:

Jeg må innrømme at det er få biotekselskaper på OB som har alle de positive fordeler som Lytix har på et sted. En fantastisk selskapsstruktur med amerikanske partnere samt brilliante fagfolk og unik kunnskapsgrunnlag uten konkurrenter, og ikke minst inngått en kommersiell avtale med amerikansk biotek selskap!

1 Like

Er dette normalt?

Hva tenker du på at er unormalt? Tror det er algoritme og robothandel som styrer showet her.

Handlelisten! Rar mønster, ikke sett før slikt!

Robothandel tenker jeg.

Hva skjer nå?!
Plutselig selges større poster?!

Sikkert Munthe som har det travelt med å komme seg ut før nyttår.

Tror Munthe som har mistet interessen for selskapet og uavklart finansieringsplan for fremtiden er to hoved årsaker for så lavt kurs!
Ellers etter min mening er Lytix det mest lovende biotek selskapet på OB!

Ellers etter min mening er Lytix det mest lovende biotek selskapet på OB!

Den må du gjerne utbrodere litt

Det ser ut at NM er virkelig ferdig med Lytix og skal ut! Hans salg og uavklart finansieringsplan er hovedårsaker at kurset har stagnert seg!

Det er nå flere store som har solgt seg ned:
Taj holding hadde 5,4 mill og har nå 1,8 mill
Picasso har redusert med 600.000
På den annen side har ynnvi invest og lth invest kjøpt seg inn på top 20. det samme har lyr invest. Sammenlignet med hva selskapene hadde i slutten av 2022.
Taj holding og lyr invest styres av samme person. :thinking:

Ynni og lth invest er også i samme familie som taj, Taj har ikke solgt, bare flyttet aksjene dit. Ellers er topp 20 relativt stabil.

Ikke mye Munthe har igjen nå… det går nok fort på slutten:)

2 Likes

NM hadde 734.000 aksjer igjen igår.
God helg.

1 Like

Tror den er nå ca 600k mht siste 2dagers massive salg

1 Like

Encouraging results from ATLAS-IT-04 study published in OncoImmunology

6 Likes

https://www.tandfonline.com/doi/full/10.1080/2162402X.2023.2290900?src=exp-la

1 Like

Grei bekreftelse på at teknologien fungerer. Er nok enda noen måneder og år før kursen vil begynne å løfte seg. Mener selskapet er på riktig vei - kursen tynges av NM sitt nedsalg og av usikkerhet knyttet til økonomien. En kort kursoppgang vil nok bli etterfulgt av nedgang frem til NM er ferdig solgt. Ha en strålende børsuke.

1 Like

H1-24 er full av kursdrivende meldinger med melanom nyheter og phase2 BCC oppdateringer! Som du har nevnt NM og finansiering er to bremser som hindrer fart i aksjen.

1 Like

Satser på at NM er ferdig med å selge før nyttår. Får benytte tiden frem til det til å kjøpe litt av NM. 🫣

2 Likes

En gammel artikkel fra 2021 hvor det er nevnt ved flere anledninger partneravtale som plan for finansiering av studier:

1 Like