Hva presenterte verrica på konferansen? Ingen signaler rundt resultatene. I biotek er det TTT - ting tar tid.
-End of June/early July!
-Mulighet for ‘primær behandling’ og ‘Neoadjuvant behandling’!
Han virket positivt
Neoadjuvant kan i denne sammenheng bety at 315 kan bli brukt i forkant av kirurgi. For å kunne forsvare en slik kombinasjon, må det da bli vist til en klar fordel ved å legge til 315, enten i form av en forenkling av den kirurgiske prosedyren, økt effekt eller redusert risiko for tilbakefall eller nye tilfeller av BCC. Uansett må det kombinasjonsstudier til for å dokumenter en slik effekt, sannsynligvis i en ny fase II studie. ‘Primary’ vil være å foretrekke, det vil si monoterapi, det er å håpe at resultatene av fase II studien til Verrica viser at det er grunnlag for å gå videre med denne løsningen.
Nå er det like før topplinje data fra Verrica’s fase 2 studie i basalcellekreft.
Normalt vil topplinje stort sett være begrenset til informasjon om primer endepunktet er nådd eller ikke, også vil detaljer og sekundærmål komme senere.
Så vidt jeg kan se er alle primær mål i studien kun safety relatert (TRAE), mens sekundær endepunkter også er på effekt.
Har ikke fanget opp noe informasjon hva grensen for PE MET i denne studien er eller hva slags resultater som kan anses som et godt resultat. Har heller ikke fanget opp Rekdal har snakket noe om dette.
Jeg prøvde meg lengre opp i tråden med spørsmål hvilket resultater som forventes og hva vil være godt nok for å gå videre til neste fase uten noen svar.
Som kjent er det ingen kontrollarm i denne studien (eller de andre studiene til Lytix) som resultatet kan sammenlignes med heller.
Og er målet å gå direkte til fase tre på gode data eller blir det en fase 2b studie først?
Verrica er også et lite selskap med mcap under 400 MUSD. Har de midler til å starte en kostbar fase 3?
Gode observasjoner og gode spørsmål. Vet ikke om det finnes like gode svar. Litt ukjent landskap dette.
Det er gøy å være aksjonær i Lytix .
Meget spennende
Pause i handelen på 9,4 kr. Hva skjer her idag da?
Er vel FOMO tilknytta nært forestående Verrrica readout.
Stemmer det at Citibank har økt sin beholdning med 1mill aksjer (eller kroner ) siste uken?
1 mill. Aksjer. Yes
Selger var DnB Emisjoner… så kanskje tregt oppgjør ifm emisjonen?
Verrica ned ca 10% idag. Lekkasje om mulige dårlige resultater fra studien på vei?
Tror ikke på lekkasje eller dårlige resultater.
Det er snakk om hvor god de er
Skjebneuke for Lytix
Verrica steg +3,33 %
Men det har heldigvis ingenting med VP-315 å gjøre. (Heldigvis fordi håpet er at kursen går mer enn 10% på positive data i VP-315).
her er hva jeg antar er grunnen til gårsdagens oppgang:
Den meldingen kom før børsåpning . Litt rart med så treg respons spesielt på NASDAQ!
Tikk - takk. Verrica opp 10% igår. 🫣
Bør vel komme ett eller annet i løpet av morgendagen da vi neste uke er ferdig med første del av juli.
Bare å krysse fingrene og vente!
Verrica ned 10% idag 😮💨