Nå er det like før topplinje data fra Verrica’s fase 2 studie i basalcellekreft.
Normalt vil topplinje stort sett være begrenset til informasjon om primer endepunktet er nådd eller ikke, også vil detaljer og sekundærmål komme senere.
Så vidt jeg kan se er alle primær mål i studien kun safety relatert (TRAE), mens sekundær endepunkter også er på effekt.
Har ikke fanget opp noe informasjon hva grensen for PE MET i denne studien er eller hva slags resultater som kan anses som et godt resultat. Har heller ikke fanget opp Rekdal har snakket noe om dette.
Jeg prøvde meg lengre opp i tråden med spørsmål hvilket resultater som forventes og hva vil være godt nok for å gå videre til neste fase uten noen svar.
Som kjent er det ingen kontrollarm i denne studien (eller de andre studiene til Lytix) som resultatet kan sammenlignes med heller.
Og er målet å gå direkte til fase tre på gode data eller blir det en fase 2b studie først?
Verrica er også et lite selskap med mcap under 400 MUSD. Har de midler til å starte en kostbar fase 3?