Har noen fått Verrica sin presentasjon?
På Shareville snakker folk at Verrica har uttalt seg å søke til partner for fase3!
Slik blir fint det for LYTIX, tror jeg.
Presentasjonen er ikke lagt ut så vidt jeg kan se. Det var rart. Kanskje noen har sagt noe som de ikke skulle si. Kursen for Verrica stiger i dag.
“The webcast can also be accessed in the Investors/Presentations & Events section of the Verrica website. A replay of the webcast will be posted shortly after the presentation and will be available for 90 days following the event.”
Jeg har sendt en forespørsel til Verrica om det. Håper de svarer.
https://viavid.webcasts.com/starthere.jsp?ei=1678543&tp_key=8db298d3d3
Edit: Dette er q-pres, og ikke Wainwright-konferansen
Det er presentasjonen på H.C. Wainwright konferansen på mandag vi ikke finner er lagt ut. Det stod at den skulle legges ut shortly etter konferansen.
Noen som så presentasjonen live?
Ser det refereres til at Verrica primært ønsker partner for en eventuell Ph3 på Hegnar forum. Vil gjerne høre det selv, men Verrica har tydeligvis ikke hastverk med å legge ut presentasjonen.
Kanskje grunnen til at webcast replay er forsinket har noe med underliggende info gjøre.
Verrica Pharmaceuticals CCO Joe Bonaccorso Resigns,
Er det den nye CCO som sier opp? Forrige uke fikk de ny CCO! Kanskje nyheten er gammel
Altså, oppsigelsen til Joe er gammel. Den ble publisert 27 aug.
Burde ikke ha noe med siste presentasjon å gjøre.
Så vidt jeg vet er det ikke annonsert erstatter.
Ja, han gikk av 30 aug og skulle over i en rådgiverrolle i et års tid. Som du sier er det ikke info om noen nyansettelse.
CCO har forøvrig litt uklar betydning. Chief Customer Officer, Chief Commercial Officer, Chief Communication Officer. Derfor tenker jeg at det kan ha noe med forsinket info å gjøre.
Chief Commercial Officer var han. Og jeg tror han fikk fyken pga. fuckuper i forbindelse med lansering av vortemedisinen. I så fall har det ingen ting med LTX-315 og Lytix å gjøre.
Det kan godt være at du har rett, men jeg mener ‘shortly after presentation’ er langt overskredet.
Det ser ut at Verrica har i hvert fall stabilisert seg på 2+/- dollar. Ved en positiv melding og starte shortdekkning, som er en storhandel på ca 15%, kan ha positiv effekt på LYTIX.
Nå har Verrica lagt ut replay av webcast.
https://journey.ct.events/view/89d65cb5-e93b-426c-aabd-922a9c401cf7
CEO sier at de vil prøve å finne en business partner for VP-315. Ellers veldig fornøyd med fase 2 resultatene som overgikk deres forventninger. En multibillion opportunity sier han.
Fantastisk presentasjon:
- snakk om buisiness partner
- Overraskende mye fokus og interesse på LTX!
- Også at de ikke ser noen grunn at det ikke funger på andre indikasjoner!
Hva skal Lytix gjøre?
Kursen er halvert siden Ph 2 data fra Verrica., og Lytix har ikke sjans få en eneste krone fra Verrica før de selv er tom for cash. De kunne hentet kapital på dataslipp, men nå er det toget gått. Og med kasse som holder til tidlig 2025 må videre finansering avklares før nyttår (helst).
Enda en ny runde med emisjon like etter den forrige blir tungt.
En ny emisjonsrunde går nok rimelig enkelt med de nye dataene. For oss små aksjonærer så er det alltid krevende å forsvare egen andel og ha tilstrekkelig cash/innsikt til å delta. Dette er dessverre virkeligheten i små norske biotek selskaper.
Verrica kraftig opp, nesten 6%, i førhandelen på Nasdaq i dag.
Og endte ned 6% idag - så du klarte å jinxe det.