Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Lytix Biopharma

Det er jo fortsatt tilfellet da, selv om det ikke står med store bokstaver i dagens presentasjon

…men jeg ser ikke det nevnt eksplisitt i 4Q24 presentasjoen heller jeg da?

2 Likes

Melding om at Verrica har funnet en partner til Fase 3 studien kan sikkert komme i løpet av kort tid. Resultatene fra VP-315 Fase 2 var jo utrolig gode. Hvis ikke Big Pharma er interessert i dette, så skjønner jeg ingen ting.

5 Likes

Lytix Biopharma stiger 26,7 prosent. Immunonkologiselskapet har meldt om solid progresjon og finansiell disiplin i første kvartal, og at det nå styrker organisasjonen for å gå inn i fasen med å ta selskapets ledende legemiddelkandidat til en siste fase 3-studie og deretter til markedet. Kostnadskutt reduserte driftsunderskuddet i første kvartal til 13,4 millioner kroner.

CEO gjest på FA Børsmorgen i morgen.

2 Likes

Blir aldri for gammel denne artikkelen:

1 Like

Sjekk Verrica!

https://www.marketwatch.com/investing/stock/vrca?mod=mw_quote_recentlyviewed

1 Like

Stemmer dette?

Stein Ove Haugen sa det på tampen av Økonominyhetene i går.

Kommer kanskje på økononminyhetene da? :slight_smile:

Ja det ble i Økonominyhetene:

Torsdag steg Oslo Børs til all-time high for 11. gang i år. Fredag ble den 12. Oljeprisen lå rett over 64 dollar fatet og dagens vinner, Vow Green Metals, steg 63 prosent på budet fra Hitecvisions New Energy Fund 2. Adm. direktør Øystein Rekdal i Lytix Biopharma og investeringsdirektør Ilija Batljan var gjester i Økonominyhetene på FaTV 16. mai 2025.

https://podcastaddict.com/borsmorgen-okonominyhetene/episode/198574565

3 Likes

Oppdateringer fra Redeye ifbm Q1:

4 Likes

Lytix Biopharma AS: GRANT OF SHARE OPTIONS

3 Likes

Rekdal virket veldig optimistisk på siste presentasjon. Jeg tipper at de vet hvordan det går med de første pasientene som er behandlet med LTX-315 i NeoLIPA studien på Radiumhospitalet.
Jeg fant dette om studien på ChatGpt:

«Lytix Biopharma sin NeoLIPA-studie for LTX-315 er en åpen studie. Den er designet som en åpen fase 1b-studie for å evaluere sikkerheten, tolerabiliteten og foreløpige effekt av LTX-315 i kombinasjon med standardbehandling hos pasienter med metastatisk malignt melanom.

I en åpen studie er både forskere og deltakere klar over hvilken behandling som administreres, noe som er typisk for tidlige fase-studier der formålet er å samle inn sikkerhetsdata og forstå hvordan medikamentet fungerer i virkelige scenarier.»

4 Likes

Snakkes om Lytix?

Lytix er mer verdt enn Nykode i dag etter utbytte i Nykode, men Gentian er enda mer verdt.

1 Like

Yes! artikelen gjelder Lytix

Aksjen er i et pågående rally, men interessen på TI virker laber :man_shrugging:

Småinvestorer i OB Biotek-sektor er i hi, og hallusinerer om Radforsk-bukett. De våkner når toget har forlat billig-stasjonen!
Det virker som om at du også har begynt å henge med Lytix :wink:

Har lovet meg sjølv å aldri investere i Biotek igjen. Det er rikelig med andre og bedre alternativer på børsen. Når det er sagt så håper eg verkelig at Lytix lykkes og dei har ein veldig spennande teknologi.