Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Lytix Biopharma

dette likte jeg spesielt godt fra artikkelen

Evidence of a Broader Immune Effect

One of the study’s most exciting findings is what researchers described as an “abscopallike effect.”

“This means that even untreated lesions have the potential to benefit and regress from distantly treated ones,” Tsai said.

This suggests VP-315 might not only shrink tumors at the injection site but also help train the immune system to target other cancerous cells caused by basal cell carcinoma throughout the body.

1 Like

Det Verrica naturligvis ikke sier, men som Lytix nå burde si, er at disse siste dataene fra VP-315 gir begrunnet håp om gode resultater også for LTX-315

1 Like

New Phase II Study Data from Lytix Biopharma’s Partner Presented at SITC 2025 Further Validate Unique Immune-Activating Mechanism of Ruxotemitide

8 Likes

:wink:

2 Likes

«It suggests that it could potentially vaccinate against recurrence, which is common.

Interestingly, a histologic reduction in size of all non-treated BCC lesions suggests a potential abscopal effect (which means the primary treatment with LTX-315 affected non-treated lesions).
This is clearly interesting for the future development of LTX-315 in basal cell carcinoma and other cancer types.
We believe the immune effects will be crucial when positioning LTX-315 in BCC and securing reimbursement, as the vaccine-like and abscopal effects are unique and likely to be a strong competitive edge against other treatments. »

3 Likes

Er ikke abscopal effekt «the holy grail» innen forskning på kreftmedisiner?

4 Likes
2 Likes

Der kom melding fra Verrica også.

3 Likes

Null respons i usa på verrica sine nyheter. Verrica er knapt omsatt - så responsen fra andre siden av Atlanteren lar vente på seg. Så for meg litt mere action med disse resultatene.

1 Like

Er vel ikke like lett å sette i bak rattet å ta over bussen over there? :man_shrugging:

1 Like

Noen har våknet der borte, eller kanskje bare dekket inn litt short?

2 Likes

Ser at verrica har levert q3 resultatene i dag. Litt økning i salg av yacanth men fremdeles går de med et tap i kvartalet. Selskapet må nok bedre lønnsomheten noen hakk. Hvordan selskapet skal finansier fase 3 er jo jokeren. Emisjon, partner eller lån - eller gud forby utsette det inntil videre. Time will tell.

Hvis du leser selskapets tidligere meldinger, er det helt tydelig at det er de i samarbeid med en partner skal kjøre fase3! Det er nevnt mist 10 ganger før!

«we are continuing our preparatory activities and our exploration of new opportunities to fund the BCC program, which may include strategic, non-dilutive partnerships for both the development as well as post-approval commercialization»

Det er tydelig at du er ute av aksjen som siste halve året har endret tonen og bare svartmaler fakta!

Rolig nå drdr, trodde du var i godt humør etter fremgangen de siste dagene. Du skriver at de helt tydelig er i samarbeid med en partner og at de har skrevet dette 10 ganger. Hvordan du får «which may» til å bli helt tydelig er i samarbeid med en partner er for meg underlig. Du har absolutt ingen bevis for at de har en partner for vp315 som en done deal - ei heller et samarbeid med en partner for vp 315. Tenker det er lov å være fornuftig skeptisk til finansiering av en evt fase 3.
Husk at enkelte her også kan ha investert i verrica (selv om diskusjonen forgår på Lytix tråden).
Mine investeringer blir en sak mellom skatteetaten og meg.
Hilsen en som er i veldig godt humør om dagen. :wink:

Gi meg et tall om størrelsen av en emisjon for en global fase3 studie?
Har du tenkt hvordan en Micro biotek selskap skal kjøre en internasjonal fase3 studie?
Også som tydelig kommet på siste setning «avtalen skal inkludere postgidkjenning kommersialisering»!

Skal gi et beløp når du gir meg et navn på partneren. :sunglasses:
For verrica sin del er en emisjon like reell - de går foreløpig i minus hvert kvartal. Du aner ikke om partneren vil dekke hele fase 3 eller hvordan en evt deal vil kunne bli.
usikkerhet tynger verrica (og Lytix) og det er det vi investerer i.
Slapp av og se frem mot morgendagens presentasjon av neolipa.

Lytix Biopharma Announces Promising Interim Data on Neoadjuvant Treatment of Melanoma with Ruxotemitide from the NeoLIPA Study at the Norwegian Radium Hospital

2 Likes

Lytix Biopharma kunngjør lovende interimdata fra NeoLIPA-studien ved Radiumhospitalet

5 Likes

Er det noen her som kan hjelpe meg å forstå hvor bra dette er?

Dette er helt fantastiske resultater. Ser ut som rekrutteringen også går fint med ca 2 pasienter per måned siden august og vil akselerere fremover etter dette.
Det er Lytix som er stjernen i norsk biotek. La det ikke være noen tvil om det.

3 Likes