Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Mutant Year Zero - Road to Eden (BRL)(Funcom)

Enig med @swing her, når de starter salget av et spill i helga, så må man forvente at Funcom er på plass og svarer i forumene. Det skulle bare mangle og koster dem heller ikke så mye. De har 3 CM’er å velge mellom, så det burde være fullt mulig.

Men det sagt, er vi kanskje litt tidlig ute. Tror Funcom kommer til å svare på forumene snart, de har vært ganske gode på dette i det siste.

8 Likes

27 og 38 (deluxe) nå.

2 Likes

Nu börjar klagomålen? :grin:, vill inte ni… som vet alltid bättre… jobba för Funcom? Skicka CV. Officiellt spelet går ut den 4 december.

Hvorfor ikke forbedre det som kan forbedres? Har aldri skjønt meg på folk som ikke klarer å se kritisk på sine egne prosesser og produkter.

MYZ ser rett og slett meget bra ut. Gleder meg til å prøve det selv, på PS4. Det får massevis av gode tilbakemeldinger i alle kanaler, men betyr det at jobben er gjort og produktet er ferdig? Nei - det er nå det virkelig starter imo. Tilpass produktet sammen med community, og hvem vet, plutselig har man et produkt som gir inntekter i mange år framover.

Når det er sagt så tipper jeg at Funcom/BL er på ballen, koder så svetten renner, og at de til og med svarer på Steamcommunity relativt kjapt, hvert fall ila helgen :slight_smile:

Funcom: siden dere er her inne og følger med, send meg en PM så snakkes vi der :wink: :sweat_smile:

2 Likes

Trenden er bull, selv uten markedsføring.

:duck:-XCOM skal dere se blir (en av) årets store sleeper-hit(s). Alle som liker nisjen kommer til å kjøpe, og «XCOM» nevnes alltid når MYZ omtales. Det finnes knapt konkurrenter!

I tillegg vil RPG og story-elementene få andre gamere til å kjøpe også.

Bare å glede seg til reviews og full-launch på tirsdag. Kursen kan leve sitt eget liv, mens vi for hver dag som går ser konturene av at MYZ er en potensiell gullgruve - både som lettsolgt spill, men også som IP å bygge videre på.

Edit: Merker meg at 3000 ser på folk streame MYZ på Twitch akkurat nå. Og de 7 mest sette er tyske, russiske, kinesiske og polske - morsomt!

9 Likes

Bør være muligheter for mindre cut til Steam på MYZ. Bør også gi 5% mer til CE framover.

Starting from October 1, 2018 (i.e. revenues prior to that date are not included), when a game makes over $10 million on Steam, the revenue share for that application will adjust to 75%/25% on earnings beyond $10M. At $50 million, the revenue share will adjust to 80%/20% on earnings beyond $50M. Revenue includes game packages, DLC, in-game sales, and Community Marketplace game fees. Our hope is this change will reward the positive network effects generated by developers of big games, further aligning their interests with Steam and the community.

2 Likes

25 plass nu :blush:

4 Likes

Lørdagsmys

2 Likes

Nå jobbes det :slight_smile:

14 Likes

Kan det være at de ikke starter kjøret før spillet er lansert på alle plattformer?

1 Like

#23 ! :heart:

3 Likes

Ja Funcoms offensiv starter nok ikke før lanseringen er veldig nærme nei (eller samtidig med lanseringen). Ikke noe poeng i å bruke masse ressurser på å skape hype før spillet er lansert egentlig.

1 Like

Første pakken i julekalenderen er åpnet, og skal si innholdet smakte godt!:stuck_out_tongue:
Tall i de venstre kolonnene er Steam Community og tall i de høyre er Steam Wishlist.
image
1416 nye medlemmer.

16 Likes

#21 :blush:

5 Likes

4 Likes

#20 :heart_eyes::heart_eyes:

4 Likes
5 Likes

Det sköna är att trenden blir copy-paste på ps4 :moneybag:

3 Likes

Mutant Year Zero: Road to Eden Sorry! On the positive side: These issues are then already fixed for consoles.

Patcher PC nå. Kommer nok flere patcher frem mot tirsdag. Tipper vi kommer til å se knall bra reviews på tirsdag/onsdag

3 Likes

Nå har jeg sittet å sett på twitch mange timer i dag på forskjellige engelsktalende streamers. ALLE elsker spill å sier det er dritt bra og gøy.

De håper de selger bra etc +++ Har enda ikke sett en eneste stor bug!

Bare vent til de store kommer på banen. Dette spillet er i en mye bedre stand en CE var. Så klart ikke samme spill på noen måte, men dette kan fort bli noe mange bare skal prøve.

9 Likes