Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Mutant Year Zero - Road to Eden (BRL)(Funcom)

Klart det gjør - ovnen er ikke skrudd på enda, og allikevel steker :duck: allerede på topp 20 GTS - i det som er den måneden i året med høyest omsetning på Steam :poultry_leg:

Edit: 15 GTS.

7 Likes

Synes ikke det lukter enda, litt som med kursen, vi tror det blir bra og at de skal dra inn masse kr, men det er ikke sikkert enda. Markedet venter på bekreftelse at Funcom også lykkes som publisher. Men for all del, det lover bra for de kommende dager og uker

1 Like

:man_health_worker:t3:

13 Likes

Jeg synes salget blir veldig positivt påvirket av PR, så jeg begynner å bli optimisk ikke nøytral :smiley:

3 Likes

Mutant Year Zero: Road to Eden runs on Unreal Engine 4, which supports the Nintendo Switch, where a similar game (Mario + Rabbids: Kingdom Battle) proved to be very successful. Are you exploring this option as well?

That is something we will look into soon™.

9 Likes

Joda joda Paddy, det lukter “fuggel” av dette og har gjort det lenge.

Det er ikke mulig å floppe med alle mulige slags tilbakemeldinger vi har hatt hittil. Det som gjenstår å se er hvor stor salgssuksess det blir og hvor lenge man vil ha inntekter fra spillet i form av DLCer osv.

Og snart skal vi løfte blikket mot et nytt spill og nye muligheter og debattere dette ned i støvlene mens MYZ legger seg sammen med CE og er inntektsgenerator mer eller mindre på auto.

(ikke dermed sagt at Funcom ikke arbeider med spillene, men markedsføringspakkene for begge er vel mer eller mindre i boks. For MYZ sin del åpenbart i ferd med å rulles ut as we speak)

Det kommer en port på sikt :wink:

Är Mutant #15 just nu eller tittar jag fel?

3 Likes

Du ser helt riktig! :slight_smile:

Var exiles så høyt før lanseringsdato?

Med 20 millioner solgte Switch-konsoller(* er jo potensielt her gigantisk. Port-kostnaden vil jeg tro er veldig liten også. Har du noen formening om hvor lang denne “sikten” er?

(*) https://www.polygon.com/2018/7/31/17634450/nintendo-switch-console-hardware-sales

1 Like

Skjønte ikke spørsmålet ditt. Men nå er jo alt spillet portet til xbox og ps4 av 3djepart. Så å få en 3dje part til å ta portingen til switch er nok null problem.

En port til Switch bør ikke ta mange uker hvis det settes strøm og litt kroner på et slikt valg.

2 Likes

Det jeg mente er om du har noe formening om det er i nærmeste fremtid, innen la oss si 6 mnd, de kommer til å porte til Switch eller om det er snakk om 1-2 år.

Måneder, ikke uker når du tar med testing :stuck_out_tongue:

2 Likes

Jeg vil da tro at de tjener de kronene brukt på porting inn igjen ganske fort. Er vel ikke noe lignende spill på Switch per dags dato eller?

1 Like

Si 8 uker? Tror det er en smal sak å porte en stabil build til Switch via UE4.

<3 mindre singleplayer-spill i så måte.

Edit: Er vi heldige kan valget allerede være tatt.

Nå høres du ut som sjefen min når han skal ha laget noe :stuck_out_tongue:

9 Likes

De har så mye pæng nå at det er bare til å gønne på med switch.

JAMMEN DET MÅ DA VÆRE EN QUICKFIX VEL???” - Person som aldri har kodet før

1 Like