Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Mutant Year Zero - Road to Eden (BRL)(Funcom)

Forsett en 11# og en 29# for Lux💪. På morgenkvisten her nede i Asien

8 Likes

Hvor er du?

Tror vi skal være storfornøyd med plasseringen. Har tro på topp 5. Idag er det streamers og Twitch dag og ellevill jubel og flotte reviews.

Hadde vært kjekt å visst hvor mye topp 5 selger pr dag.

4 Likes

Thailand sir😃 Ja tror vi skal være godt fornøyd med det. Men har på feeling at vi blir der en stund på top 10😁

5 Likes

Mornings #9 og #38.

Fin start :slightly_smiling_face:

20 Likes

Vil heller se MYZ på første siden i laaaang tid slik som CS :money_mouth_face: istedet for topp 3 i noen uker slik som CE var.

#9 #32

3 Likes

#8 #33

Forstår folk hvilken PENGEMASKIN funcom har blitt(?) - Og med kurser på lave 17-tallet så begynner dette å bli en No Brainer!

10 Likes

Oslo børs er og blir en olje/fisk børs. Investorer har jo ikke clue om gaming. Men hvis EN-1 analyse hadde blitt skrevet. DA hadde det blitt vei i vellinga

1 Like

Eneste jeg kan gjøre nå er å lene meg tilbake å smile. Ingenting mere jeg kan gjøre nå iallefall :palms_up_together:t3::soon::moneybag::dollar::euro:

3 Likes

Veldig fornøyd med GTS-plasseringer så langt, imponerende! Vi får faktisk to kjempesuksesser på rad her ser det ut til:D Kursen kommer den, men definitivt litt trist å se at likviditeten er så lav. Ekstremt positiv til at Mutant IP’en får en så sterk debut, dette bygger merkevare!

6 Likes

Får trøste deg med at likviditeten til selskapet Funcom bare går en vei :slight_smile:

1 Like

Google trenden ser ut til å kunne bli ca 2,5x høyere enn den var i går :sunglasses:

EDIT: ser grafen over ble oppjustert et par prosent til, så da er vi nærmere å være 3x høyere enn i går på samme tid. :stuck_out_tongue:

15 Likes

ATH #7
#26 deluxe

8 Likes

Ja, jeg er en mer fundamental og langsiktig investor, så jeg er ekstremt fornøyd med utviklingen i funcom. Gjeldsfrie, betydelig kontantposisjon på 20 USDmn+, attraktivt IP-eierskap, og en robust pipeline. Rui har vel ikke tatt et eneste betydelig feilsteg siden han tok over roret. Måten skuta har blitt snudd på er rett og slett imponerende. Jeg mener dog de må bli flinkere på IR-funksjonen, for å få nye og større investorer inn. Selv om pre-launch hype rally ikke kom, så lever jeg godt med det når jeg ser salgsplasseringene til MYZ. Det kommer til å bli sterk inntjening på det spillet, hvilket vil føre til DLC’er og oppfølgere og en mer verdifull IP. Jeg tror også Petroglyph spillet kan bli ganske bra, konseptet og teamet virker i hvertfall lovende.

13 Likes

For meg ser det ut som både DLC og Switch port er sannsynlig fordi mottakelsen var god blant gaming sites og stort sett alt annet av indikatorer jeg følger med på. Det øker ikke bare gevinsten for Funcom her kraftig, men de får også en mye sterkere og mer verdifull IP på sikt.

13 Likes

Helt enig. Skal man først være interessert i gaming-aksjer i Norden tror jeg nok funcom fundamentalt er det sterkeste caset akkurat nå. Funcom-aksjen og dens oppførsel på oslo børs er dessverre en annen historie, men det gir muligheter for de langsiktige.

5 Likes

Utfordringen til Funcom er jo historien, forhåpentligvis er det flere som ser at dette er historie nå som Mutant launch ser ut til å bli en suksess.

Skulle gjerne hatt flere store fond og ikke minst større industrielle eiere inn. Mulig Jebsen bør lette seg mer også.

2 Likes
2 Likes
3 Likes

Hvis flere rater så gir vi MYZ en bra start :slight_smile:

bilde

(edit) PC : https://www.metacritic.com/game/pc/mutant-year-zero-road-to-eden
(edit) PS4: https://www.metacritic.com/game/playstation-4/mutant-year-zero-road-to-eden
(edit) Xbox One: https://www.metacritic.com/game/xbox-one/mutant-year-zero-road-to-eden

2 Likes