Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Mutant Year Zero - Road to Eden (BRL)(Funcom)

  1. plass nu!

1 Like

Når just cause lanserer om et par timer kommer vi nok aldri over igjen. Men det er helt fair, just cause er i en annen liga. Vi har omsetning, og det ser vi nå. Selv om den ligger på 4-plass vet vi hva det kjemper mot.

1 Like

Forren PUBG er en fin benchmark.

2 Likes

Spillet ELSKES i kommentarfeltet til Cohh :money_mouth_face:
Mye XCOM jokes hehe :stuck_out_tongue:

Kan vel sies å være en slags rettferdighet i en negativ tulleanmeldelse så lenge det kommer en drøss av positive fra en gjeng tekinvestorer som ikke har spilt spillet de heller :wink:

Over 18.000 på twitch :heart_eyes: klarer vi toppe hele listen her også i dag? :1st_place_medal:

“Maybe a few more days with whatever this is” - Cohh
Etter at han fikk spm om når han skal spille X4 igjen.

2 Likes

Irriterende at han ikke leser alt, er mye morsomt

Nån som vet var jag kan hitta ccu för spelet?

Litt oppe til høgre

2 Likes

Tror han liker dette spillet mer nå enn hva han trodde da han sa det, 1 minutt inne i spillet. Dette er nok en humor til hans smak kjenner jeg han rett.

Så klart, jeg synes det var positivt! Mye klaging på hvor syk han er, så håper ikke det hindrer han i å streame MYZ de neste dagene.

Da er vi oppe med storegutta på første rad med 30k viewers!

12 Likes

Hva var det jeg sa ? :face_with_raised_eyebrow::sunglasses: litt igjenn enda, men det skal gå greit !

2 Likes

Nå skryter CochCarnage veldig av spillet! Ramser opp alt han liker…Not seen a single bug yet

3 Likes

Han elsker spillet. Fy f så god reklame

1 Like

Any bugs?
Cohh " Ohhhhhh, its been soo long"

Første gang på lenge han har spilt et nytt spill så lenge uten å ha møtt på bugs

2 Likes

Glad eg satt på hendene i dag når kursen bikket kr 18

1 Like

MYZ har nå 40k seere, og DansGaming kom akkurat på :grin:

7 Likes