Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Mutant Year Zero - Road to Eden (BRL)(Funcom)

Bra de brukte Screens fra et helt annet, uaktuelt spill fra Funcom da :man_shrugging:
Kvaliteten bevart!

1 Like

Er fra Funcoms da :rofl:

Helt sykt hva Hegnar har imot Funcom… Tror ikke jeg har sett/lest en eneste artikkel som prøver engang å sette de i godt lys. En vakker dag kanskje…

2 Likes

Du trenger ikke være dum for å lese på Hegnar; men gud hvor det hjelper.

11 Likes

" Mario + Rabbids Kingdom Battle is the best-selling game on the Switch to have not been published by Nintendo.[27] By September 2018, the game had sold over two million copies worldwide.[28]"

Mutant er som skapt for Retail.

Det coveret er jo en magnet for oppmerksomhet.

1 Like

500k-1000k borde vara fullt realistiskt år 1

Tror 125-250k vil være er bull scenario på switch

8 Likes

Noen som vet normal fordeling mellom retail og nedlasting av kjøpte spill? Kan man generelt ha håp om å selge like mye de neste månedene (Edit: etter lansering) på retail alle plattformer som de har gjort på og utenfor Steam så langt?

For egen del så jeg ikke retailnyheten komme.

Hva med markedsføring? Forventninger til det fremover?

1 Like

På konsoller foretrekker spillerne i stor grad retail, mye på grunn av at de liker å ha boksen i samlingen sin. Det er også andre årsaker, som rabatt, muligheten for å låne, selge eller gi bort spillet, lav hastighet på nettet, minneproblemer på disk når det er fullt ut nedlastet osv.

Når det gjelder AAA-titler (MYZ kan vel dog ikke regnes som det), er det estimert at 75% av spillsalget er fra fysiske kopier.

5 Likes

De kommer oavsett sälja många extra kopior bara genom att vara synliga på hyllorna. MYZ är också ett sånt spel man lätt kan plocka med sig även om man bara är ute och kikar. Någorlunda billigt och ser spännande ut!

1 Like

Altså jeg skjønner det godt. Jeg har spill på Xbox One digitalt som jeg ikke får lov til å laste ned lenger. “Not currently available”. Hadde jeg hatt fysisk ville det ikke vært noe problem. Dessverre kan man ikke stole 100% på at et digitalt bibliotek alltid vil være der.

5 Likes

Det er også mye lettere å videreselge fysiske spill.

“Litt” bedre enn hegnar fra gamer.no

2 Likes

I like the sound of that! Hade varit kul med en epilog på mail story; vill ju se vad som händer sen :smiley:

5 Likes
6 Likes

Upvotesene har rent inn på reddit :star_struck: salget kan bli veldig bra i juni! Selv kjøper eg en switch pga myz :laughing:

11 Likes

Steam reviews:
image

PS4:
EU - US - Korea - Japan


Ser ut til at PS4 EU salget har fin effekt.

17 Likes

Steam reviews:
image

PS4:
EU - US - Korea - Japan

11 Likes

Hadde virkelig trodd at det skulle slå an bedre i Asia. Kommer kanskje med retail?