Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Mutant Year Zero - Road to Eden (BRL)(Funcom)

Nei, om du ser i teknisk analyse tråden er det målt fra start av hype. Ikke det i forkant hvor vi er nå.

Som du ser så er “analysen” grov, snittet er 230% flere av oppgangene, noen av hypene har gått en god del mer, så dette er som alltid, a guessing game.

Vi burde diskutert og laget en hypotese på bull / bear senario reint teknisk i ta tråden.

2 Likes

Da er det lurt å være godt lastet i forkant💰

Lite offtopic nu va?

1 Like

DUX revealas troligtvis runt 13.00

Hvor kjent er denne Ip i Sverige?

Hva er DUX?

en av karaktärerna på hemsidan…

Hvem, trolig en karakter ?

Mutant har en stor fanbase i skandinavien (förutom Norge då ;))… Mutant är också internationellt känt.

DUX karakter numero tres, også en karamell tror jeg… :joy:

Off topic.
Men Rox,Fox og Nox. Ikke Dux vell?

Skärp er nu. Informationen finns lätttillgänglig på hemsidan

1 Like
3 Likes

Du kan kjøpe den når Mutant Chronicles blir en suksess @h3nk1

3 Likes

Nå viser de DUX også

“There are two kinds of mutants my friend: Those who hold loaded guns and those who are dead.”

1 Like

6 Likes

lol den var enkel nu när man tänker efter :smiley:

Dux = Ducks = Mutant

I mutant är de vanligt med korsningar mellan djur och människa. Som t.ex. den där insektskillen vi sett tidigare i Mutant Year Zero med sniper geväret

2 Likes

Två saker som jag tycker blir speciellt spännande!

  1. Hur snart kommer spelet ut? Jag skulle gissa att det kommer väldigt snart! :slight_smile:

  2. Vilka format skall det ges ut på? PC är givet, men får vi även konsollversioner direkt?? Jag hoppas på det, men känns osäkert.

Vad tror ni?

@xfrox

  1. Funcom själva har sagt att när de väl revealar spelet så kommer de ske tätt inpå launch. Finns säkert någonstans i de föregående rapporterna från Q2-Q3 eller på någon stream. Det är iaf så jag minns det.

  2. Funcom har sagt PC först sen ska de se om de kommer på Konsol. Men jag har sett linkedin profiler från Bearded Ladies Consulting som skriver PC/Consoles

3 Likes

Som @antzzo skriver, spillet er planlagt på konsoll også. Jeg håper de har tenkt å kjøre komme med konsollversjonen etter PC-versjonen. Ellers tror jeg de vil få problemer med det tekniske. Det er ikke lett å kjøre en lansering på tre plattformer samtidig.

3 Likes