Spillet er på steam uansett hvor du kjøper det, alle ser samme ingame link
Jodå. Effekten av Steam review knappen var mer påtaglig i Q1 än Q2.
Helt klart sålt bättre i Q2. De var frontade i 4 dagar i Q2 och hade CCU peak på2.6k
Ikke glem at MYZ kom med i Humble Bundle i april
Ca 45% av reviews utenom Steam i Q2.
Solgt veldig mye bedre, også. Blant annet 3 sammenhengende dager på topp 10 GTS (1 MUSD+ bare på de dagene) i slutten av mai, samt bra salg tidligere i mai.
Humble kom i Mars. Står även i Q1 rapporten.
Humble’s egne sider sier april.
Mulig de kaller pakken i mars for april eller noe, jeg husker ikke når det kom spesifikt. Men uansett er poenget det samme, en del av spillerne kommer nok derfra.
Det ligger info i den artikkelen du linket til…
“The games revealed today are available to download now, with the rest of the bundle unlocking when orders close at 1 p.m. ET on April 5.”
DVS, MYZ var et av 3 spill som var tilgjengelig fra 1 .mars.
Litt Gameplay av den nye DLC.
Lite? 42 min!
Denne gleder jeg meg til å spille
Ja den ser Moro ut, større våpen og Mutasjoner.
Seeds Betyr vel Frø. er vel bare begynnelsen dette her da, DlC hvert halvår fremover ?
Det er en sannsynlig frekvens - så er det også et spørsmål når grønt lys gis for oppfølger.
Altså gjør de dette rett framover. Så er jo dette en ny “Fallout” Det ser da vitterlig ut at det er i Ferd med å skje ? Litt frem i tid selvfølgelig.
Bare Mega Bull føler jeg å være med eier av denne IP.
We will do a full Seed of Evil review when it launches on July 30th. I’m already digging the new character Khan, with some big destructive powers for eating up chunks of the world. And the new pod people faction mixes up combat with some unusual power mixes. Although to hell with the pod spawner. I’m also a big fan of repopulated maps, so look forward to testing more in the full Mutant Year Zero DLC review.
Kommer coop shooteren i samme univers også så blir det en fin synergieffekt. Det hadde vært så kult og spinne videre på dette universet over fler spill /sjangre.
425k owners enligt Steamspy. Tror siffran fortfarande är för låg iom att Humble owners ingår där. Jag räknar totalt på 130k sålda i q2.
En halv million solgte på Steam snart ? Really ?
Kan jo ikke stemme. Anmeldelser har blitt Rot
Läste du inte eller förstår du inte svenska? Humble bundle owners ingår i siffran