Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Mutant Year Zero - Road to Eden (BRL)(Funcom)

Ja PDX som är publisher så också rutinerad lirare :). Tro Funcom kör liknade upplägg, de gjorde det vid CE och FrozenNorth

Tror ikke jeg har spilt denne formen for spill før. Mulig jeg spilte noe ala på 90 tallet men begynner å bli endel år siden. Vurdere sterkt om jeg kommer til å kjøpe dette spillet på PC men må få oppgradert pcen jeg har per idag.

1 Like

Begynner å bli en god stund siden det er postet/oppdatert med noe her, så jeg bare poster en link hvor folk ser ut til å få en sneak peak på ett eller annet fra MYZ med VR. Veldig spennende ser det ihvertfall ut til å være! Gleder meg skikkelig til å få flere nyheter angående dette spillet :smiley:

Dette er fra Nordsken messen som foregår akkurat nå.

og “litt” Conan Exiles og da :slight_smile:

11 Likes

Hva i alle dager!!!
Denne så jeg ikke komme.
VR enhanced utgave av MYZ!!!
Takker for link, selv om det ikke sies mye er det jo noe i at: “et bilde sier mer enn tusen ord”
:cowboy_hat_face:

5 Likes

Jeg så ikke den komme… Håper Fun kjøper opp utvikler. Det kan faktisk være en mulighet nå med CE suksessen

11 Likes

Drev bare å tullet rundt på YouTube og kom over denne videoen fra nordske 2018 som Sweclockers har lagt ut. Den ble lagt ut for 3 timer siden og i klippet jeg har lagt ved kan man se et lite snutt av MYZ i VR. Dette ser jo utrolig kult ut, dog litt buggy. Men dette er mer enn hva vi har fått servert offentlig iallefall :sunglasses:

Jeg tror det er MYZ iallefall? :face_with_raised_eyebrow:

5 Likes

Var en tweet om det for en stund tilbake :slight_smile:

1 Like

Det er ikke MYZ i VR men en Tech Demo fra GoodBye kansas som har laget CGI traileren. Basically en VR version av traileren ish.

3 Likes

Ah, da så!

Hva er det du ikke vett?:grinning::+1:

1 Like

Lønner seg å prate med folk. :smiley:

5 Likes

Jeg vil påpeke at Divinity har fått en ny push idag 16.5 og det etter releasen som var 14.sept.17.
Tror flere her undervurderer potensialet til spill som Mutant.

Legger med mine nåværende kludderier på excel med EBIT target på 3,5Mio.

image

4 Likes

Mutant blir stor… tycker jag :slight_smile:

1 Like

Tror ikke du skal undervurdere tilhengerskaren til mutant her på TI. Noen av oss nordmenn (meg) og endel svensker har ståltro på spillet til BL. Jeg har tidligere sakt 2 mill solgte spill i løpet av ett år og det mener jeg ennå. Det blir en suksess. Ingenting annet

3 Likes

Denne var litt nice
6) What makes Mutant Year Zero different from other RPG / Strategy games?

HT: Well, as I have mentioned above, the IP [itself] is very unique; it’s not every day your main character is a duck or a boar. But the way we have handled the gameplay is different, our ambition is to create something new, so if you are not a big fan of turn based gameplay you will still enjoy our game a lot. And finally, [I think] the look and the art of the game looks great!

3 Likes

Har spillt to turbaserte spill relativt nylig, Xcom og Battletech, og begge lider av at fram til du ser første fiende, så er spillet langtekkelig og kjedelig. At det er løst real-time i MYZ er et skikkelig pluss. Det betyr ikke at spillet kommer til å bli kick-ass, men det viser i hvert fall at de prøver å lage et spill i sjangeren som kan treffe litt bredere :slight_smile:

12 Likes

Oppdaget en morsom ting.

Fra Steamdb

Oooops er den ute for testing?

Er nok bare devs, men er mer den twitch greia som jeg syntes var morro.

1 Like

Det var en twitch stream från deras RPG spel

1 Like