Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Mutant Year Zero - Road to Eden (BRL)(Funcom)

MYZ release 1. oktober 2018 confirmed :sunglasses:

Edit: ^forsøk på humor.

4 Likes

Sweeeeet. Da blir det MYZ testing om 15-ish dager, da :slight_smile:

1 Like

Det stemmer, investormøtet var 6. mars, så ganske nøyaktig to måneder før release.

Oktober høres sannsynlig ut. :slight_smile:

har du link , kilde til 1 okt ?

Utsagnet til @h3nk1 er ikke ment å tas bokstavelig @Cirmes :wink:

Det var en spøk - gitt at tidsrommet for at Funcom utlyste playtestere for CE var pluss-minus 2 måneder før launch. Så når BL utlyste det samme, kan vi jo gjette at det blir ca. 2 måneder her også.

Uansett får vi nok dato på GDC neste helg :+1:

Virker som om Funcom har fjernet utlysningene de hadde på FB, Twitter m.m. om playtesting av CE prior til launch. Mon tro hvorfor :wink:

5 Likes

Tror det var i starten av mars de annonserte playtest for CE. Jeg fikk i alle fall epost den 12. mars om at jeg fikk komme den 15. mars :sunglasses:

6 Likes

Ser at Phantom Doctrine som ble sluppet i dag ligger som nummer 2 på GTS. Blir spennende å se hvordan salget utvikler seg der. Er i samme sjanger som MYZ.

6 Likes
4 Likes

11 Likes

Får ikke opp noe når jeg trykker play på Samsung

Er en snutt på 6 sekunder her på P20 Pro

1 Like

iPhone: Bare en liten kikk i konferansebåsen til BL/Funcom :man_shrugging:

16 Likes

Ergo idag eller imorgen :crossed_fingers::+1:t2:

5 Likes

Da kommer det (nok) allerede i dag.

Hype!

Satser på release 1/9 :wink:

7 Likes

Blir det dump on news?

Jeg har blitt så mange ganger skuffet over spillrelease-datoer. Jeg er fornøyd hvis spillet kommer i år som planlagt.

3 Likes

Nice! Tipper en del gjerdesittere begynner å handle når en dato er satt. Mindre sannsynlighet for at det blir utsatt til neste år da tipper jeg. God tid til 1 mnd åpen beta før release

Haha, ja. Samme her - jeg blir ikke skuffet selv om det blir november/desember. Når det er sagt sier gikta at det blir tidligere. Feks. at beta åpner allerede i september. Blir uansett spennende :slight_smile: