Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Mutant Year Zero - Road to Eden (BRL)(Funcom)

Känns lovande detta. Verkar som Turn based spel ligger helt rätt i tiden med Xcom 2, battletech , divinity osv.

For meg virker det som folk flest utenfor Sveriges landegrenser ikke er så godt kjent med Mutant IPen, men at de liker konseptet og teaseren som de fikk en smakebit på, må si jeg ble meget positivt overrasket over hypen det har fått allerede. Som både gamer og aksjonær gleder jeg meg :smiley:

F.eks: “Porky Pig and Daffy Duck teaming with a human all with guns! WTF!!”
“wtf they make a “fallout” ,“loony toons”, “terminator” cross-over game :thinking: so confused now”

:joy:

1 Like

Det kan vara till Funcoms fördel helt klart. För Mutant är ett ganska sjukt koncept och har en galen story. Tror det tilltalar många. De var väldigt stort på 80-90 talet. Kan helt klart få sig en boost nu

1 Like

45k - 4000 tommel opp - 70 ned.

2 Likes

96k views på Unilad Facebook klippet. 3.9k likes och 1.2k kommentarer och 1.2k delningar

4 Likes

Funcom sa jo for en tid tilbake at spillet kom til og overraske markedet. Det vi har fått vite i dag tyder på at de har sine ord i behold.

Jeg har aldri tvilt på investeringen min i Funcom. Nå er jeg sikrere enn noen gang. Om vi ikke ser minst en dobbling av dagens kurs intradag før bedriften jeg er ansatt i skal ha julebord. Da skal jeg spise dressen min på nevnte julebord :joy: Video vil bli lagt ut her :santa: :smiley:

18 Likes

Jeg må bare flire av denne kommentarvitsen:

Daffy duck finally made it to the zombie apocalypse! This is dizzpicable lol.

Smart å ha med anda, masse gratis PR. Omtrent som dickslideren i Conan Exiles. :stuck_out_tongue:

1 Like

70 ner - signerad ”developer dead family”? :wink:

4 Likes
2 Likes

4 Likes
5 Likes

Kina Japan och Korea!

5 Likes

Forenklet kinesisk :joy:

2 Likes

Søketrenden fortsetter oppover:

10 Likes

60k+

1 Like

Fikk ikke sett traileren før nå. Jeg skal iallefall kjøpe dette spillet. :slight_smile: $$$ :rocket:

5 Likes

Bra kok på reddit

https://www.reddit.com/submit?url=https%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fwatch%3Fv%3DIx-jhpj3Zts

4 Likes

171k views hos unilad… drar seg til ass :smiley:

2 Likes

280k hos Playstation, bikket 4k delinger totalt mellom de to!

5 Likes

Jeg tolket deg dithen at du mente det var kun disse 4 typene og alle hadde sine egne særegenheter. Mulig vi mener det samme men snakker rundt hverandre.