Tror ikke forventningene til MYZ er så høye i markedet hvis en ser på kursen…
Nei, absolutt ikke, og jeg har ikke noen forventing om den førsteplassen heller.
Hva tenker dere om at MYZ ikke er på topp 500 GTS ?
Sist jeg sjekket så var den der
Så hva er spørsmålet?
At MYZ ikke er så hot i asia, vent til kl 20 - 22 når det er prime time USA/EU og sjekk igjen
Hvis du sammenligner med i går, så er de vel kanskje 100 plasser høyere opp som er 100 plasser høyere opp dagen før der igjen
Kjenner jeg blir litt skeptisk, men så har de vel ikke trykket på knappen enda
Perfekt demo. Tok meg ca 2 timer. Håper spillet ihvertfall krever minimum 20 timer.
Fikk aldri vingene til Dux til å fungere da. Bug?
Demo blir forhåpentligvis gratis og tilgjengelig for alle 4. desember.
Min tanke er at det er sjelden folk kjøper spill før release og speiselt når det ikke er en oppfølger. Delux versjonen bør litt opp på listen 1. desember men for meg er det 4. desember som er startskuddet for når plasseringen på GTS er viktig.
Er det høye forventninger til Just Cause 4? Har aldri spilt IPen. Så en video på youtube nå - Syntes det ser tamt ut Kanskje mitt syn på det er forutinntatt, men…
Kjent IP, stor fanbase. ikke helt samme spillertype som Mutant sikter på.
Just Cause 2 og 3 har begge solgt flere millioner kun gjennom Steam. Fans av serien har generelt sagt at det ser ut som om de har tatt det beste fra spill nr to og tre i serien med seg videre. Det har også garantert større budsjett både på utvikling og markedsføring.
Ikke helt min type spill, men jeg blir overrasket hvis ikke det selger svært godt, og vesentlig bedre enn MYZ.
Ikke veeeldig spennende på 30-dageren
Litt mer action 7-dageren (sammenlign start/slutt):
… men må nok vente til første desember før det skjer noe av betydning
Nok en konkurrent til MYZ når det kommer til 1# GTS slippes i morgen.
Heldigvis ingen konkurrent for Mutant, De har også fått ganske mye kritikk av folk som liker den type spill.
Ble mega-hypet når eg så Valve sto’ som Dev. Fikk bakkekontakt straks eg så det var en jækla kortspill
" There’s definitely a lot of familiar fodder here for fans of the genre, but, assuming the final game offer the same playability and quality, Mutant could well end up being a standout that emerges as a triumph well beyond the sum of its parts."
Er ganske sikker på at MYZ får over 80% positive reviews. Kommer til å ta markedet med storm når det bare blir kjent.
Ja det har store muligheter for å bli en sleeping hit. Klarer funcom å lage noe i nærheten av oppmerksomheten de fikk med the park og CE blant streamerne kan dette bli veldig bra + reklame og gode anmeldelser.