Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

NANO Fundamentale Forhold (NANOV)

Ramdahl var vel ikke mye dødvekt, men faktisk den med erfaring fra oppkjøpt RIT selskap.

2 Likes

Tenker det er mr. “la meg fortelle deg om fasene i kliniske studier…” som vil styre denne skuta alene jeg, og ende opp omtrent sånn her:

pirates-lead

7 Likes

image

4 Likes

Nordic Nanovector Highlights Novel Humanized Anti-CD37 Therapeutic Antibody Candidates for B-cell Malignancies or B-cell-driven Autoimmune Disorders at ASH Annual Meeting

7 Likes

g1ZP

3 Likes

Nordic Nanovector and APIM Therapeutics Announce Merger Agreement

1 Like

Et år siden, @Boms :

5 Likes

Spinnvilt. Lykke til.

APIM er spennende! Har ikke vært NANOV siden 2016 så nå blir det sikkert noen aksjer der igjen.

3 Likes

Ja, de tipper jeg du får billigere i morgen tidlig enn i dag. Hvis jeg forstår meldingen riktig, så verdsettes altså Nano til 154 mill og APIM til 494 (etter at de har hentet 55). Er det kombinerte selskapet verdt 650 mill på børs blir da det store spørsmålet. Jeg tror ikke det.

4 Likes

Da var konklusjonen på plass! Fint at man får fasiten nå, da er det bare å avslutte ASK før året er omme. Takk til alle som har holdt liv i trådene her, og takk for meg :money_with_wings:

4 Likes

Nano er priset til 156 millioner på Oslo Børs ved close i dag. Så da får man jo i og for seg betalt for den oppgangen som har vært den siste tiden da

Men jeg sliter veldig med å se at det nye selskapet kommer til å være priset til mer enn kanskje 200 millioner når vi spretter champagnebrusen til nyttår…

Oppgang siste tiden?! Eller det var en vits? Altså de to millionene?

Nano er jo opp en god del fra bunnen de.

Bedre med 150 millioner i denne dealen enn 100.

Eller null og nada ved en konkurs…

Og du tror den holder seg godt i morgen?

rart med det, den logaritmiske skalaen min ser liksom ikke den bunnen og påfølgende oppgangen med særlig god optikk

1 Like

ATX-101 disappeared quickly from plasma and was not detectable 5 - 60 minutes post infusion.

Det er en kjent sak at peptider har ekstremt korte halveringstider, men hvordan skal dette kunne gi noen effekt hvis legemidlet umiddelbart brytes ned?

@Savepig skriver jo at han tror det kombinerte selskapet vil verdsettes til 200 på børs. Det betyr kurs 0,4 i morgen.

1 Like

Det er jo langt fra en done deal dette. Forventer uansett blodbad.

Nja ikke helt det jeg skriver, jeg aner ikke hvordan dette vil utspille seg i det kortsiktige.

Men jeg tipper dette nye selskapet vil bli sett på som en pcib-lignende mygg som slett ikke burde være på hovedlisten, og prises lavt.

Men for all del:

Dette var jo situasjonen til Lytix og.

Edit:

Vil noen starte en apimtråd så vi kan samle info?

1 Like