Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nano (NANO-NHL) Kryptovaluta

Hohoho, fra $5 til $12 på halvannet døgn :tada:

1 Like

Flott oppgang :+1:

Overførte mine NANO fra nanowallet.io til Natrium i går. Enda ikke dukket opp. Spent på hvor lang delayen blir.

Hvor har dere lagret deres NANO?

Natrium. Går vanligvis over dit på sekundet.

Den var visstnok oppi ca 100$ på huobi i løpet av helgen…!

1 Like

Woah… jeg har satt TP på $60 her. Ti gangern fra min entry ca.

Forventet noe slikt ila. 3 - 6 mnd.

Er det updaten som kom ila. Helgen som står bak kursoppgangen tror dere?

1 Like

Har noe sånt jeg og, og rundt 100, men det er på Binance ikke Huobi. Tror oppgsngen skyldtes pumpndump på Huobi, kanskje i forbindelse med det du sier…

Lest at det skal gå kjapt ja, men virker som de sliter med delay nå.

Denne dukker opp i appen, datert til 24 mars:

https://appditto.com/blog/natrium-status-and-state-of-the-nano-network

Jeg vil tro at den updaten de kom med i helga, at brukere med eldre adresser vil bli prioritert i systemet, fikser spam problemet. I hvert fall enn så lenge. De burde vel klare å hente seg inn på transaksjonene fremover da.

edit: vi kan i hvert fall håpe.

1 Like

Merkelige greier, nå har det gått over 3 døgn, ikke en eneste NANO å se i Natrium walleten :face_with_monocle:

Det virker som om den siste tweeten til Musk ble tolket som positiv for Nano, siden den krever veldig lite strøm… Opp 40% mens de fleste andre kryptovalutaene faller…

2 Likes

ja sub 1% strømbruk per transaksjon matcher det nano teamet tidligere har kommunisert, så mange håper vel at musk skal nevne nano i neste tweet.

solgte 66% av nanobeholdningen nå på 15usd, 300% opp siden 15mars, men tipper den skal opp på ATH med tiden.
Uansett nå så ble det å legge grådigheten til side og sitte med cash, mye åpninger i resten av markedet i dag.

Hodl

Er det noen som har lagt in en claim på det som ble hacket fra BitGrail?
Ser det er opprettet en Italiensk hjemmeside: https://www.fallimentobitgrail.it/
Noen som har gjort dette og kan si noe om det er legit? De krever mye personlig informasjon i en slik claim…

Nano lever, opp 90% siste døgnet

2 Likes